- Contact, introduce, consult and sell Credit Card, Consumer Loan or Insurance products (new)
- Focus on customer development, selling new products to customers to increase sales according to assigned targets.
- Guide customers to complete credit card and loan applications according to regulations.
- Meet credit service needs; Ensuring safety, speed and accuracy for customers.
- Customer care, consulting, guidance, maintaining and developing relationships with existing and potential customers.
-Actively participate and contribute effectively to sales organization activities of SmartCredit Division
- Carry out functions, duties and functions according to authority as stipulated in Shinhan Bank's documents.
- Comply with regulations on interest rates, exchange rates, fees and limits in accordance with current regulations of Shinhan Bank.
Submit to superior leaders for approval when exceeding authority. Timely and honestly report risky incidents to superior leaders. Comply with procedures and regulations of credit operations documents and other documents of Shinhan Bank- Graduated from university, college or intermediate major in Economics, Banking and Finance, Business Administration, Foreign Trade, Tourism, Import-Export, Real Estate, Business,...
- Have passion in the fields of Business, Finance - Banking, Financial Consulting
- Have experience in credit lending consulting and credit card opening consulting at banks or equivalent financial companies for 2 years or more- Sales Executive level: 15,940,000 - 17,330,000 + Business bonus
- Dynamic and professional working environment, clear and transparent promotion path, salary increase review every 6 months
- Health policy and insurance according to Vietnam Labor Law
- Working office hours from Monday to Friday (closed Saturday and Sunday)
- Thoroughly trained on products and sales skills to serve the business
- Separate, attractive rewards for individuals with excellent monthly/quarterly/yearly business results
- Travel domestically and internationally every year
Được thành lập năm 2003, Tiền thân công ty xuất phát từ cửa hàng phân phối bồn nước – thái dương năng, thiết bị vệ sinh, hiện nay công ty TNHH Điện máy Sakura Việt Nam là doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực máy lọc nước và bồn nước. Qua 19 năm hoạt động Điện máy Sakura hiện có hàng triệu khách tại Việt Nam. Điện máy Sakura cũng vinh dự trở thành đối tác lớn của các thương hiệu nổi tiếng: Sơn Hà, Karofi, Kangaroo, Aosmith, tự hào là một trong các doanh nghiệp đi đầu trong việc bán hàng điện máy trực tuyến.
Thông qua các giải pháp bán hàng đột phá, các sản phẩm điện máy online của Điện máy Sakura Việt Nam giúp cho hàng triệu gia đình dù ở điều kiện kinh tế nào đều có cơ hội sử dụng sản phẩm với chất lượng tốt nhất.
Tầm nhìn: Trở thành top đầu trong lĩnh vực bán lẻ Điện máy - thiết bị vệ sinh- thiết bị xây dựng, nội thất dựa trên yếu tố mang tính chiến lược và tập trung sức mạnh nội lực
Gía trị cốt lõi: Định hướng con người của Điện máy Sakura Việt Nam trong chiến lược nhân sự với 6 giá trị cốt lõi:
- Khách hàng là trên hết
- Cam kết hành động
- Liên tục cải tiến
- Tinh thần phối hợp
- Phát triển nhân lực
- Đoàn kết là sức mạnh
Với phương châm: “Lấy sự Hài lòng của Khách hàng làm niềm Hạnh phúc của SAKURA”
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2003
Mission
Sứ mệnh: Mang đến khách hàng sản phẩm:
Tốt nhất – Phù hợp nhất - Kịp thời nhất – Chuyên nghiệp nhất - Tin tưởng nhất.