Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
• Plan, organize, drive and ensure department functional operation aligning with company business plan and achieving department KPIs..
• Set individual KPIs and organizational goals for below management levels and teams.
• Recommend and review department budgets. Approve and control department expenses within approved budgets.
• Check and varify requests for necessary resources for the operation of department.
• Develop, interpret, guide and ensure the implementation and pratice of department operation system including policies, SOPs, work instructions and standards.
• Work with IT on developing database, functional modules on ERP software and implementing IT solutions to support department works. Manage department database and function on ERP software.
• Work with HR on HR policy practice and building company image.
• Take ownership on subordinates attitude, retention, engagement, career development progression, health and safety, talent development and succession plan for below management levels.
• Monitor and provide performance appraisal for below supervisors and staffs. Review and approve performance appraisal for below team leaders.
• Approve hiring and promotion. Recommend firing and demotion,
• Drive, train, deligate, motivate and ensure subordinates working to their best ability and department delivering the highest level of performance.
• Build and promote the atmosphere within department that encourages team work, cooperation and engagement.
• Make critical decisions which relates and impacts within department under company policies and ensure “company comes first”.
• Identify challenges and ssuggests changes or actions in where and what department needs to improve.
• Collaborate with line managers to get thing done effectively and diplomatically.
• Proactively provide risks assessment and implement solutions to prevent problems.
• Execute training need analysis within department, recommand training solutions for performance improvement and talent development within department..
• Be an internal trainer in function. Deliver department prepsentation in management meetings.
• Lead ccontinuous improvement projects within department.
• Pprepare reports to provide a full picture of department operation and performance.
• Other related tasks assigned by immediate superior.
Yêu Cầu Công Việc
• Vietnamese/Expart nationality. Age from 30 to 55.
• Personality: professional, mature, confident, assertive, highly motivated, positive and mordent thinking.
• Strong character and drive to get thing done with respect.
• An example for company core values as Team Work, Creativity, Passion, Open Minded and above Honesty and Integrity.
• To be advised by immediate division director.
• University or college degree in engineering, technical disciplines or furniture design.
• Familiar with using AutoCAD for technical drawing.
• Good knowledge of high end furniture include materials (wood, metal, glass, brass, fabric, leather ect.), upholstery, furniture colour and finishing.
• Knowledgeable of operating wood working machines and related production processes.
• 05+ year professional experience in management in technical or product engineering or sample making in high end furniture manufacturing industry. Familiar with quality standards and requirements in US and European furniture market is preferred.
• 03+ year experience in a similar position in a FDI company.
• Knowledgeable of bill of material system. Experience in costing, time and motion study (TMS) is preferred.
• Familiar with implementing technical database or ERP.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 30 - 55
- Lương: Cạnh tranh
Tiền thân của Công ty TNHH Đông Nam dược Bảo Long là Xí nghiệp Đông Nam dược Bảo Long thuộc Công an Tp Hồ Chí Minh, được thành lập ngày 01/6/1990. Trải qua 20 năm xây dựng và phát triển để có được những thành tựu nổi bật như hôm nay là nhờ sự chèo lái với một nghị lực phi thường và ý chí sắt đá của “thuyền trưởng” Nguyễn Hữu Khai cùng với sự đoàn kết, gắn bó của hàng ngàn cán bộ công nhân viên qua các thời kỳ. Chặng đường phát triển của Bảo Long như một bản trường ca đủ các cung bậc hào hùng, bi tráng. Những nốt nhạc trầm bổng đó làm nên những nét riêng biệt cho Đông Dược Bảo Long. Năm 1984, khi lương y Nguyễn Hữu Khai từ khu kinh tế mới vào TP. Hồ Chí Minh hành nghề xem mạch, kê đơn, châm cứu. Tại Câu lạc bộ quận nhất, Lương y Nguyễn Hữu Khai đã được Ban chủ nhiệm Câu lạc bộ Đông y trọng dụng giao cho việc tổ chức các buổi thuyết trình về y lý để bổ túc kiến thức cho thành viên câu lạc bộ, đồng thời xem mạch kê đơn tại trạm y tế phường 18 quận 1, sau đó chuyển về phụ trách phòng chẩn trị quận I. Năm 1985 Hội chữ thập đỏ quận 5 mời về làm trưởng phòng chẩn trị y học cổ truyền và mở lớp bồi dưỡng kiến thức y học cổ truyền cho hội viên. Năm 1987, Bệnh viện Y học Cổ truyền TP. Hồ Chí Minh tổ chức lớp “Mạch lý phương dược” để bồi dưỡng kiến thức cho các thầy thuốc y học cổ truyền.