Mô tả công việc
Essential Duties and Responsibilities – (Key Activities of the role)
Administrative and coordination
• Update and maintain Executive Chef’s calendar, remind him/her regarding meetings and appointments scheduled
• Answer calls according to hotel standards
• Ensure that all correspondences, faxes, messages, emails are responded in a timely manner/disseminated accordingly
• Provide secretarial support such as drafting correspondences including those of confidential nature and minutes-taking for departmental meetings
• Prepare and distribute letters, reports and memos in an efficient manner
• Manage daily Banquet Event Orders and distribute to all relevant departments
• Handle and maintain all administration relating to new and existing culinary colleagues movement in the department, including casual labour
• Report and collate the accident reports and Workplace Safety checklist according to the Health & Safety policy
• Plan and administer the department duty roster and maintain the department medical leave records for submission to Talent & Culture Department
• Ensure proper requisition and control of office & kitchen supplies; follow up on delivery of materials
• Assist culinary colleagues in expense claims and reimbursement
Other Responsibilities
• Maintain complete knowledge of all F&B services, contents & preparation methods, outlets and hotel services/features
• Be well versed in hotel fire & life safety/emergency procedures
• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management
• Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times
• Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management
• Performs duties in a timely and efficient manner in accordance with the Hotel policies and procedure.
• Maintains professional business confidentiality.
• Sees to proper handling, usage and maintenance of office equipment and supplies; maintains cleanliness of the F&B Office.
• Types memorandums, letters, faxes, reports and other correspondence including those of confidential nature for Superior and his assistants.
• Maintains proper records all memos and letters; Organizes and files documents in a systematic manner i.e. according to departments.
• Takes and transcribes minutes of departmental meetings.
• Answers and places telephone calls for superiors; arranges appointments for superior and reminds him of it.
• Opens reads and sorts incoming mail for the department; dispatches and records outgoing mail.
• Maintains adequate stock of office supplies; controls all stationary supplies for the department
Quyền lợi được hưởng
- Accommodation for Candidate who come from another city/Chỗ ở cho ứng viên đến từ thành phố khác
- Service charge/Phí dịch vụ
- 2 days off / week/ Nghỉ 2 ngày/tuần
- Full Social Insurance/Bảo hiểm xã hội đầy đủ
- Shuttle bus from the hotel to Phan Thiet City and back/Xe đưa đón từ khách sạn đến Thành phố Phan Thiết và ngược lại
- International work environment/Môi trường làm việc quốc tế
- Duty meal/Bữa ăn theo ca
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s Degree or Diploma in English Language University, Food & Beverage, or related field.
- 2 years related experience, including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experience.
- Well versed with personal computer and operates various computer software programs in order to increase office efficiency.
- Good writing and speaking English skills.
Yêu cầu hồ sơ
- Potrait Photo/ Ảnh thẻ
- Residence documentary/ Xác nhận cư trú
- Notaried ID Card/ Căn cước công dân
- Health check/ Giấy khám sức khỏe
- Criminal Record/Lý lịch tư pháp
Tiền thân của Công ty TNHH Đông Nam dược Bảo Long là Xí nghiệp Đông Nam dược Bảo Long thuộc Công an Tp Hồ Chí Minh, được thành lập ngày 01/6/1990. Trải qua 20 năm xây dựng và phát triển để có được những thành tựu nổi bật như hôm nay là nhờ sự chèo lái với một nghị lực phi thường và ý chí sắt đá của “thuyền trưởng” Nguyễn Hữu Khai cùng với sự đoàn kết, gắn bó của hàng ngàn cán bộ công nhân viên qua các thời kỳ. Chặng đường phát triển của Bảo Long như một bản trường ca đủ các cung bậc hào hùng, bi tráng. Những nốt nhạc trầm bổng đó làm nên những nét riêng biệt cho Đông Dược Bảo Long. Năm 1984, khi lương y Nguyễn Hữu Khai từ khu kinh tế mới vào TP. Hồ Chí Minh hành nghề xem mạch, kê đơn, châm cứu. Tại Câu lạc bộ quận nhất, Lương y Nguyễn Hữu Khai đã được Ban chủ nhiệm Câu lạc bộ Đông y trọng dụng giao cho việc tổ chức các buổi thuyết trình về y lý để bổ túc kiến thức cho thành viên câu lạc bộ, đồng thời xem mạch kê đơn tại trạm y tế phường 18 quận 1, sau đó chuyển về phụ trách phòng chẩn trị quận I. Năm 1985 Hội chữ thập đỏ quận 5 mời về làm trưởng phòng chẩn trị y học cổ truyền và mở lớp bồi dưỡng kiến thức y học cổ truyền cho hội viên. Năm 1987, Bệnh viện Y học Cổ truyền TP. Hồ Chí Minh tổ chức lớp “Mạch lý phương dược” để bồi dưỡng kiến thức cho các thầy thuốc y học cổ truyền.