Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Cost Structure Modelling
- Collaborate closely with different stakeholders to develop effective cost models and methodologies that provide accurate and actionable insights into cost management and support decision-making.
- Analyze all cost drivers (materials, packaging, shipping, and investments) for each product to understand their impact on overall profitability and make sure the cost calculation process works as planned.
- Regularly review and update cost models to stay in line with industry and internal standards, while identifying areas for improvement.
2. Total Supply Chain Cost Analysis
- Analyze the total supply chain costs by evaluating the value chain for both direct and indirect categories, and offer insights to support Procurement team in sourcing decisions.
- Identify savings opportunities based on the overall company cost analysis, providing insights to enhance supplier relationships and negotiation outcomes.
- Predict cost trends, track progress to address close gaps, and explain any significant or unexpected changes in calculated costs.
3. Supply Chain Cost Management
- Develop detailed reports that summarize cost analysis findings, focusing on trends, risks, and opportunities for key stakeholders.
- Set up dashboards and processes to track and manage supply chain costs and efficiency, ensuring they align with budgets.
- Collaborate with different stakeholders to control the cost, ensuring that it does not exceed the budget.
4. Cost Governance and Process Improvement
- Review and analyze current inventory levels and supply chain procedures, identifying inefficiencies and suggesting improvements to optimize operational costs and increase profitability.
- Challenge assumptions for cost improvements by analyzing and validating them against internal and external benchmarks of operational performance and costs and propose actionable solutions for implementation.
- Improve the cost reporting process to assist in margin and business planning, leading efforts to automate where possible.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in Finance, Accounting, Supply Chain Management, or a related field.
- 05+ years of in finance, costing, or supply chain analysis, with a focus on cost management and financial analysis.
- Excellent English language skills (equivalent to IELTS 6.5)
- Excellent knowledge of accounting principles, financial policies, costing standards, and supply chain management principles and practices.
- Knowledge of data visualization tools to create dashboards and reports.
- A results-driven and detail-oriented mindset with a focus on achieving business objectives and enhancing profitability.
- Skills: Analytical, presentation, communication, problem-solving, project management.
- Works independently with limited supervision.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Dược Hồng Lộc Phát được thành lập vào ngày 22-08-2016 với mục tiêu cung cấp dịch vụ “Logistic nhanh nhất” chuyên ngành Dược và Thiết bị Y tế trên toàn quốc.
Chúng tôi luôn nỗ lực hết mình, tận tâm, đem hết năng lực phục vụ, là bạn đồng hành tốt nhất của khách hàng, đáp ứng mọi nhu cầu của khách hàng và xã hội trong ngành Dược và
Thiết bị y tế trong nước.
Không ngừng phát triển để cung cấp cho quý Khách hàng các dòng sản phẩm công nghệ mới và chất lượng tốt nhất. Cung cấp cho quý khách hàng giải pháp tốt nhất, giúp cộng đồng có cuộc sống khỏe mạnh và chất lượng.
Phương châm “ Khách hàng là trọng tâm hàng đầu” chúng tôi luôn lắng nghe, thấu hiểu để ngày càng hoàn thiện hơn, nhằm phục vụ cho quý khách hàng 1 cách tốt nhất.
Kinh doanh Dược phẩm, Thiết bị y tế chất lượng, giữ gìn uy tín và đạo đức kinh doanh.
Tìm kiếm lợi nhuận dựa trên việc luôn mang đến lợi ích và gia tăng giá trị khác biệt cho khách hàng.