Mô tả công việc
1.Main responsibilities
Monitors competitors’ activities and assists in marketing intelligence
Refers sales leads to appropriate personnel within Vias Hotel Vung tau
Sells to new, existing and prospective customers considering goals set forth in the sales strategy, negotiating optimum rate for the benefit of the business
Services existing business through management of account bases
Sell all facets of the hotel
Manage the corporate head office and the preferred hotel history for that company
Develop and maintain a regular pattern of sales calls, meeting with principals of target market
Provides direction on, and conducts market research and analysis
Develops and maintains contact with business generators, meeting and convention planners, visitors/convention bureau, travel agents, tour operators, airlines, corporate accounts, Government Departments and other producers closely allied to hotel business as the Areas which are divided by DOSM
Builds profile within local market place through attendance at various events and local market place
Conduct client interviews
Entertain clients
Plan and conduct familiarization tours and site inspections
Travel when required to promote the hotel and develop potential business
Monitors existing business and inputs into sales strategy meetings to maximize business
Grows existing business and establishes and pursues leads which will develop business
Interfaces with operations on a timely basis
Initiates and prepares tenders for business
Assesses sales and marketing data
Assists with the preparation of new products and services
Assists in the evaluation of sales and marketing activities
Analyses sales mix and likely impact on hotel goals
Implement direction from Director of Sales and Marketing.
Liaison with advertising agency
Stock control of collateral
Collateral input
Execute advertising/creative briefs in a timely manner
Works with superior on manpower planning and management needs
Works with superior in the preparation and management of the Department’s budget
Yêu cầu công việc
1. General requirements
•2 years related experience or an equivalent combination of education and experience
•Excellent skills In Customer Service and Public Relations.
•Leadership and well organized.
•IT skills: good in Microsoft office.
•English: good writing and communication skills.
2. Qualifications
-Bachelor’s degree or Diploma in Sales & Marketing, Hotel Management, Business Administration, or related field preferred.
Quyền lợi được hưởng
- Được hưởng các chế độ phúc lợi xã hội theo luật lao động việt Nam.
- Được làm việc trong môi trường chuyên nghiệp.
- Thu nhập hấp dẫn
* Tầm nhìn:
Trở thành doanh nghiệp hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực sản xuất và phân phối dược phẩm với chất lượng sản phẩm tốt nhất, dịch vụ uy tín và giá thành hợp lý.
* Sứ mệnh:
Đối với người tiêu dùng: Phong Đạt cam kết mang đến cho người tiêu dùng sản phẩm có chất lượng tốt, an toàn, hiệu quả điều trị cao, dịch vụ chuyên nghiệp với giá thành hợp lý.
Đối với nhân viên: Với Phong Đạt Phar, con người là tài sản quý giá nhất nên công tác đào tạo luôn được công ty ưu tiên hàng đầu để xây dựng đội ngũ nhân viên theo kịp sự phát triển của công ty và xã hội.
Đối với cộng đồng: Phong Đạt Phar hoạt động với phương châm “Vì sức khỏe, chia sẻ trách nhiệm và đồng hành cùng sự phát triển của cộng đồng”.
* Giá trị cốt lõi:
- Chuyên nghiệp
- Tin cậy
- Tôn trọng
- Sáng tạo
- Vì sức khỏe người Việt.
* Lĩnh Vực Hoạt Động
- Nhà phân phối và sản xuất:
+ Sản xuất và phân phối các sản phẩm hỗ trợ, đáp ứng nhu cầu cho các bệnh viện và hệ thống nhà thuốc
* Mạng lưới phân phối rộng khắp:
- Sản phẩm của Phong Đạt Phar được phân phối tại hơn 20.000 nhà thuốc trải dài khắp 63 tỉnh thành.
- Sản phẩm của Phong Đạt được hàng triệu khách hàng lựa chọn và tin dùng.
Hệ thống bán lẻ đạt chuẩn:
- Phong Đạt Phẩ cung ứng các sản phẩm chất lượng tốt, giá hợp lý với đội ngũ Dược sĩ tư vấn giàu kinh nghiệm và nhân viên bán hàng chuyên nghiệp.
- Nhiều chương trình chăm sóc khách hàng với các tiện ích và quyền lợi cộng thêm cho người tiêu dùng.