Mô tả công việc
• In absence of Manager, conducts shift briefings to ensure hotel activities and operational requirements are known
• Prepares, cooks, serves and stores dishes
• Communicates politely and display courtesy to guests and internal customers
• Provides direction to the Kitchen helpers, including Commis, Cooks, Kitchen Attendants and Stewards
• Communicates to his/her superior any difficulties, guest or internal customer comment and other relevant information
• Establishes and maintains effective employee working relationships
• Attends and participates in daily briefings and other meetings as scheduled
• Attends and participates in training sessions as scheduled
• Prepares in advance food, beverage, material and equipment needed for the service
• Cleans and re-sets his/her working area
• Implements the hotel and department regulations, policies and procedures including but not limited to:
o House Rules and Regulation
o Health and Safety
o Grooming
o Quality
o Hygiene and Cleanliness
• Works with Supervisor in manpower planning and management needs
• Works with Supervisor in the preparation and management of the Department’s budget
Quyền lợi được hưởng
• Full salary, service charge and local social insurance contribution in probation period
• Opportunity to work with a great team of people and career growth in the world’s largest luxury hotel brand
• Opportunity to join international training & development programs and cross training programs
• 2 OFF days/ week
• Delicious and nutritious meal at Hotel’s Social Café
• Sleeping Lounge for Employee
• Laundered uniform provided by Hotel
• Pre-employment health check and annual health check
• Birthday gift and Allowances on other special events
• Recognition program with valuable gifts
• Summer vacation and many team building activities
• Rooms and F&B services discounts worldwide at all IHG Hotels and Resorts
• Unlimited Food & Beverage discount at Hotel
• Free parking
• Other benefits according to Hotel’s policy
Yêu cầu công việc
Required Skills –
· Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
· Food service permit or valid health/food handler card as required by local government agency.
· Problem solving and training abilities.
· Able to read, write and speak English
· Willing to work and learn and move to other kitchens for support
Qualifications –
· Diploma or Vocational Certificate in Culinary Skills or related field.
Experience –
· 2 years experience as a cook or an equivalent combination of education and experience at Western food or Steakhouse, or French Restaurant.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your CV (recent photo attached) to:
• Send directly at HR Office, B1F, Keangnam Hanoi Landmark72 Tower, Pham Hung Str, Nam Tu Liem, Hanoi
Được thành lập từ tháng 1 năm 2005, sau hơn 10 năm hình thành và phát triển, TRISTAR với 3 đơn vị thành viên trực thuộc (Ba Sao, Trống Đồng, F&B) Trong đó phải kể đến “Công ty TNHH dịch vụ ăn uống Ba Sao” đã và đang ngày càng khẳng định được tên tuổi là một trong những Công ty hàng đầu miền Bắc và của cả nước về lĩnh vực cung cấp dịch vụ suất ăn công nghiệp và nhà hàng. Ba Sao tự hào là đối tác tin cậy cung cấp hơn 100.000 suất ăn mỗi ngày cho các doanh nghiệp, tập đoàn lớn của thế giới đến từ nhiều quốc gia và vùng lãnh thổ khác nhau như: Nhật Bản, Châu Âu, Hàn Quốc, Đài Loan… với các thương hiệu danh tiếng như: Honda, Yamaha, Panasonic, Hoya, Samsung, Microsoft, Inax…
Với quy mô ngày càng lớn mạnh và phát triển không ngừng, Công ty TNHH Dịch vụ ăn uống Ba Sao đang triển khai hoạt động tuyển dụng nhân sự với mức thu nhập cùng cơ hội phát triển nghề nghiệp hấp dẫn. Ba Sao mong muốn tìm kiếm những nhân sự có năng lực, tham vọng và tinh thần làm việc tốt để có thể bổ sung vào đội ngũ làm việc chuyên nghiệp của mình, cùng nhau phát triển và đạt được những mục tiêu đề ra. Hãy ra nhập gia đình nhân sự Ba Sao để cùng nhau thực hiện tôn chỉ “Tận tâm phục vụ khách hàng, hết lòng vì món ăn ngon"