Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Trung cấp - Nghề
Yêu cầu kinh nghiệm
Không yêu cầu
Ngày đăng tuyển
12/09/2024
Số lượng tuyển
Không giới hạn
Yêu cầu ngôn ngữ
Yêu cầu độ tuổi
Không
Yêu cầu giới tính
N/A
Kĩ năng
Mô tả công việc
*Key Activities:
- Strictly follow the company HSE standard in daily work.
- Online Technical Support: Provides product recommendations answer to enquiries from ASM/KAM, DSR/DLEs and customers.
- Product developments: Carry out TotalEnergies and competitors trial test, testimonials with current products, new products
- Technical support:
* Lubrication survey to implement TotalEnergies Lubricants, Lubrication Audits to identify improvements to induce savings maintenance cost through promoting specialties ranges
* Resolves technical problems regarding product or equipment performance in order to protect the company against unfounded litigation
* Consults and plans with ASM/KAM on implementation of Effective Technical Services for nominated TotalEnergies accounts, identifies and implements profit improvement opportunities with customers.
* Works with frontline sales colleagues to develop new industrial and automotive customers and identifies customer needs through investigation analysis, communicates proactively with technical staff in target accounts to promote early adoption of TotalEnergies lubricants and programs.
* Carry out joint and solo visits to new and existing key customers providing technical proposals/assistance ( lub-chart, technical service package...) to generate sales opportunities and secures product upgrade opportunities.
* Providing on field training of product application knowledge to ASM/KAMDSRs/DLEs and reviews ASM/KAMDSRs/DLEs customer interaction regularly to ensure quality of offering.
- Management of technical standards and materials:
* Establishment, translation and revision of technical standards materials (Technical data sheet, raw material specification...) and provide needed technical assistance on important commercial projects.
* Documents results of technical programs/recommendations to quantify savings and/or cost avoidance for Effective Technical Services customers and/or provide success stories
Fulfill other tasks and/or assignments requested by the line managers whom the employee directly/indirectly reports to, and/or tasks requested by the Board of Management.
Yêu cầu công việc
- Had at least 3 years field experience (equipment and technical programs knowledge).
- Effective Technical Services account management and customer development.
- Good ability to know how to solve technical problems.
- Good presentation and negotiation skill.
- Fluency in English.
- Computer skill of power point, word and excel, etc.
Quyền lợi được hưởng
13th month of salary + Performance Bonus + Healthcare Insurance.
Nghỉ phép có lương
Annual Leave + Sick Leave + Urgent Leave
Đào tạo
Mobility/Training and Development Program
FABTEK sản xuất kinh doanh tại Việt Nam từ năm 2003. FABTEK sản xuất các sản phẩm chất lượng từ thép, thép không gỉ và nhôm với nhiều chủng loại của các ngành công nghiệp trên toàn thế giới. Chúng tôi sản xuất các sản phẩm trong y học, xây dựng, nông nghiệp, ô tô, khai thác mỏ, thực phẩm và đồ uống, cùng với nhiều ngành công nghiệp khác.
FABTEK cung cấp cho khách hàng dịch vụ cao cấp từ khâu phát triển sản phẩm đến nhãn hiệu và bao bì dành riêng cho khách hàng.
Hệ thống Lập kế hoạch Nguồn lực Sản xuất (MRP) đang được áp dụng để đảm bảo một quy trình sản xuất được tổ chức hợp lý.
Do FABTEKs tại một khu vực có chi phí lao động tương đối thấp, FABTEK có thể cung cấp cho khách hàng những sản phẩm chất lượng với mức giá cạnh tranh.
FABTEK mang đến cho khách hàng sự linh hoạt trong việc đặt hàng với khối lượng đặt hàng từ nhỏ đến lớn tùy theo yêu cầu của mình.
FABTEK tự hào trong việc thực hành đạo đức kinh doanh tốt, mang đến cho khách hàng sự tự tin để phát triển thương hiệu sản phẩm trên thị trường của chính họ