Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
* Working Location: Hà Nội - Quận Long Biên
Job Summary and Mission
This job contributes to Starbucks success by assisting the store manager in executing store operations during scheduled shifts. This job deploys partners and delegates tasks so that partners can create and maintain the Starbucks Experience for our customers. The incumbent is responsible for modeling and acting in accordance with Starbucks guiding principles.
Summary of Key Responsibilities
Responsibilities and essential job functions include but are not limited to the following:
- Maintains a calm demeanor during periods of high volume or unusual events to keep store operating to standard.
- Anticipates customer and store needs by constantly evaluating environment and customers for cues.
- Assists with new partner training by positively reinforcing successful performance.
- Contributes to positive team environment and respectful coaching and feedback to partners on shift to ensure operational excellence and to improve partner performance.
- Delivers legendary customer service to all customers by acting with a customer comes first attitude and connecting with the customer. Discovers and responds to customer needs.
- Develops positive relationships with shift team by understanding and addressing individual motivation, needs and concerns.
- Executes store operations during scheduled shifts. Organizes opening and closing duties as assigned.
- Follows Starbucks operational policies and procedures.
- Follows up with baristas during the shift to ensure the delivery of legendary customer service for all customers.
- Maintains regular and consistent attendance and punctuality.
- Provides quality beverages for all customers by adhering to all recipe and presentation standards. Follows health, safety and sanitation guidelines for all products.
- Utilizes operational tools to achieve operational excellence during the shift.
Yêu Cầu Công Việc
Summary of Experience
- Customer service experience in a retail or restaurant environment
- 1 to 2 years experience with the smae position
Required Knowledge, Skills and Abilities
- Ability to direct the work of others
- Ability to learn quickly
- Effective oral communication skills
- Knowledge of the retail environment
- Strong interpersonal skills
- Ability to work as part of a team
- Ability to build relationships
Thông tin khác
- Thời gian thử việc: 90 ngày
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: 48 tiếng 1 tuần
- Lương: Cạnh tranh
GIFTBRAND là nhà cung ứng chuyên nghiệp các giải pháp về: Quà tặng doanh nghiệp, Vật phẩm quảng cáo, Quà tặng cao cấp, Quà tặng độc đáo, Quà tặng sáng tạo... dành cho doanh nghiệp, các nhãn hàng, tập đoàn đa quốc gia trong và ngoài nước.
Khách hàng thường xuyên của Giftbrand bao gồm: PEPSI, Prudential, FPT, DKSH, KPMG, ACCA, PNJ, JOTUN, KOHLER, Vietlot, YAMAHA...
Công ty tăng trưởng không ngừng, luôn mở rộng kể từ khi thành lập và vượt qua nhiều thách thức để trở thành nhà cung ứng giải pháp quà tặng Chuyên nghiệp và hàng đầu tại Thị trường Việt Nam cho các nhãn hàng.
Trong chiến lược phát triển, chúng tôi luôn có những chính sách đào tạo và phát triển nhân tài nhằm mang đến cơ hội hợp tác, phát triển bản thân và cải thiện thu nhập mỗi ngày để cùng tiến về trước.
Công ty đang hướng đến phát triển thành chuỗi cty quà tặng B2B đầu tiên và có sự phát triển trong tương lai!