Việc làm Công ty TNHH Gleads

Cập nhật 25/11/2024 18:51
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH GLEADS
Performance Marketing Manager
Công ty TNHH Gleads 5.0★
1 đánh giá 21 việc làm 6 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 2000 - 4000 USD
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 06/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Phụ cấp
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Salary: $2,000 - $4,000 USD
Duration: 12 months
Location: Ho Chi Minh City (Hybrid)

Position Overview:
The Performance Marketing Manager will serve as the lead expert for all marketplace operations in the Southeast Asia region. This role requires a deep understanding of the marketplace landscape, including e-commerce operations, seller and brand management, campaign planning, growth strategies, and marketplace tools. The candidate will be responsible for managing the end-to-end marketplace process, optimizing workflows, and providing training to improve team efficiency. Close collaboration with client stakeholders will be essential to streamline processes and enhance operational performance.

Key Responsibilities:

  1. Marketplace Operations:
    • Oversee the daily marketplace operations, ensuring smooth management of commerce functions, seller and brand activities, and campaign execution.
    • Monitor and analyze marketplace performance metrics and KPIs to drive continuous improvement.
  2. Strategic Planning & Execution:
    • Develop and implement strategic growth plans for the marketplace.
    • Identify key growth drivers and collaborate with internal teams to execute successful campaigns.
  3. Process Management & Optimization:
    • Manage the full lifecycle of marketplace operations and continuously optimize processes for greater efficiency.
    • Conduct regular reviews and updates of operational workflows.
  4. Training & Development:
    • Provide training and support to the marketplace team and other stakeholders.
    • Develop training materials to build team capabilities and foster continuous learning.
  5. Stakeholder Management:
    • Work closely with client stakeholders to understand their needs and streamline processes.
    • Lead and manage a cross-functional team, including Store Operations, Customer Service, Performance Marketing, and Graphic Design.
    • Oversee the project P&L through MME, ensuring accurate forecasting, billing, and submission.
    • Manage talent acquisition, resourcing, and team training to ensure smooth operations.
  6. Marketplace Ecosystem & Tools:
    • Stay updated on the latest marketplace trends, tools, and technologies.
    • Evaluate and integrate new tools to improve operational efficiency.
    • Build and maintain relationships with marketplace partners and vendors.

Yêu Cầu Công Việc

Required Skills and Qualifications:

  • Bachelor’s degree in a quantitative, technical, or business management field.
  • At least 5 years of experience in digital commerce, digital sales, or offline sales & marketing.
  • Experience in channel sales (preferably digital), channel marketing, and campaign planning.
  • Strong analytical skills, with the ability to interpret and work with data.
  • Proficiency in MS Excel or similar data analysis tools.
  • Familiarity with Southeast Asia’s leading eCommerce platforms (e.g., Lazada, Shopee) and marketplace operations.
  • Strong client relationship management skills, with excellent English communication abilities.
  • Highly organized, detail-oriented, and results-driven.
  • Knowledge of sales and marketing strategies in Consumer Goods or related sectors.
  • A solid understanding of digital commerce trends and best practices.
  • A proactive approach to learning and adapting based on team and client needs.

This role offers the opportunity to lead and shape marketplace operations in a dynamic, fast-growing environment across Southeast Asia, with a focus on performance optimization and strategic growth.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 2,000 - 4,000 USD
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH GLEADS
Công ty TNHH Gleads Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
39-41 đường D4, Khu Him Lam, Phường Tân Hưng, Quận 7, Thành Phố Hồ Chí Minh

Gleads lên chiến lược, thực hiện, tối ưu và báo cáo đầy đủ cho khách hàng. Chúng tôi cung cấp đa dạng các dịch vụ tiếp thị, truyền thông số bằng các thuật toán và công nghệ mới nhất. Phạm vi dịch vụ Gleads tập trung vào các giải pháp SEO, SEM, PPC advertising, communication, web design & development, outsourced marketing team cho doanh nghiệp Việt.

Cặp đôi dịch vụ cơ bản cho mỗi doanh nghiệp không thể bỏ lỡ tại Gleads: SEO & Google Ads có thể giúp khách hàng dễ dàng leo top từ khóa, tăng lượt hiển thị trên các công cụ tìm kiếm Google, Bing, Yahoo..., tiếp cận khách hàng tiềm năng và tối ưu tỉ lệ chuyển đổi (conversion rate).

Khách hàng cần một website diện mạo nổi bật, thiết kế ấn tượng, tối ưu trải nghiệm người dùng để chiếm ưu thế trong thị thường có nhiều đối thủ cạnh tranh. Gleads cung cấp dịch vụ thiết kế nhận diện thương hiệu giúp doanh nghiệp chinh phục thị giác người dùng, dễ dàng tương tác với khách hàng, tối ưu hóa doanh thu.


Review Công ty TNHH Gleads

5.0
1 review

08/05/2024
Nhân viên IT tại Hồ Chí Minh

Văn phòng lớn, hiện đại, rộng rãi. Rất đẹp luôn(RV)

Những nghề phổ biến tại Công ty TNHH Gleads

Bạn làm việc tại Công ty TNHH Gleads? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty TNHH Gleads

Công ty TNHH Gleads

Click để đánh giá