Mô tả công việc
- Responsible for all work or issues arising related to personnel recruitment.
- Receive, monitor and support new employees to integrate into the Company.
- Arrange and manage employee records in the Company and be responsible for urging employees to complete their records (if incomplete).
- Summarize reports on work results within the scope of responsibility.
- Proactively carry out assigned tasks.
Yêu cầu công việc
University graduate: Major in Human Resources, Labor Management, ... or other related majors
Experience of 02 years or more in a similar position
(Priority in FnB industry)
Agile in work and teamwork.
Withstand work pressure.
Enthusiastic, quick-witted.
Passionate, responsible for work.
Willing to progress.
Good communication, conveying and persuasion skills.
Ability to observe and grasp human psychology.
Ability to perceive and evaluate well
Proficient in office software: Word, Excel, Powerpoint.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive high salary
- Bonus / Service charge
- Full Insurance
- Priority arrangement of convenient location & working schedule
- Get 20% discount when enjoying cuisine at the company's restaurants
- Dynamic and creative working environment
Thành lập năm 1997 khi đó Công ty TNHH Hoàn Mỹ là một trong những công ty đi đầu, tiên phong trong lĩnh vực cung cấp dịch vụ vệ sinh công nghiệp chuyên nghiệp trên thị trường lãnh thổ Việt Nam.
Với đội ngũ cán bộ, nhân viên hơn 3.000 người, cùng sự hỗ trợ về công nghệ làm sạch là các Hãng Nilfish, Rubermad, Klenco, Peerapat, … chúng tôi hiện đang cung cấp dịch vụ vệ sinh công nghiệp cho gần 500 khách hàng ở cả ba miền Bắc, Trung, Nam.
Công ty TNHH Hoàn Mỹ còn gây được dấu ấn và là đối tac chiến lược với nhiều đơn vị Vận hành - Quản lý Tòa nhà như PMC, Savills, PSA, An Điền, CBRE, Visaho, Sol Asian …