Mô tả công việc
- Manage the day-to-day operations and ensure delivery of all client KPIs and targets.
- Develop and implement strategies to optimize operational efficiency, including process improvements, resource allocation, and workforce management.
- Responsible for monitoring agents in terms of quality and quantity to meet operational requirements from Clients.
- Making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs.
- Conduct regular one-on-ones with direct reports to review individual performance, and the performance of their team and offer ongoing developmental coaching.
- Create a positive work environment through employee engagement; resolve employee relation issues in a professional and timely manner.
- Participate in cross-functional meetings to review information received from operational support functions - Training, HR, Quality, WFM, IT - and partner to define action plans that resolve issues and drive continuous improvement.
- Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly, and monthly basis.
- Attending Weekly Meetings with Clients to share insights and highlights of operations.
- Attending to ad-hoc tasks as assigned by the Senior Operation Manager/General Manager or Client.
Yêu cầu công việc
- Minumum 2 years of experience as an Operations Manager or in a similar role.
- Fluency in Korean (equivalent to TOPIK 5) is mandatory.
- Proficiency in English communication is an advantage.
- Experience in E-Commerce, Retail is preferred.
- Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.
- Excellent analytical and problem-solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
- In-depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.
Quyền lợi được hưởng
- Sign-on Bonus (one month gross salary).
- Competitive salary (negotiable) with annual raises and promotion opportunities.
- Biannual performance bonuses and a 13th-month salary.
- Full insurance per Vietnamese Labor Law + additional 24/7 health and accident insurance.
- Employee engagement activities, Holiday bonuses, and gifts.
- Multinational work environment with global clients and expert teams.
- Opportunities to collaborate with leading companies and high-expertise regional/ global teams.
Công ty phát triển phần mềm chuyên về DMS & ERP tại Việt Nam
HQ Software Solution được thành lập vào năm 2006. Chúng tôi cung cấp các giải pháp phần mềm tiên tiến cho nhiều ngành và quốc gia.
Chúng tôi không chỉ cung cấp một ứng dụng phần mềm mà còn có khả năng cung cấp giải pháp và dịch vụ tổng thể cho từng ngành bằng các giải pháp tiên tiến và các thành viên là chuyên gia có nhiều kinh nghiệm trong việc thiết kế, phát triển, tư vấn và triển khai hệ thống tài chính, phân phối, sản xuất…của các công ty, tập đoàn lớn.
Bạn sẽ có cơ hội làm việc trên nhiều loại dự án với khách hàng toàn cầu. Bạn có thể liên tục học tập và phát triển nghề nghiệp với chúng tôi.
Nếu bạn muốn gia nhập HQsoft, chúng tôi hoan nghênh bạn và khuyến khích bạn đăng sơ yếu lý lịch của mình. Chúng tôi luôn sẵn sàng gặp gỡ những người mới và chúng tôi đưa ra mức lương cạnh tranh cho những người có kỹ năng cần thiết để thực hiện vị trí ứng tuyển.
Review HQSOFT
Trước khi gia nhập mình đọc review cũng khá băn khoăn, nhưng vì có bạn làm cùng trước nên cũng gia nhập đội ngũ luôn. Hiện giờ mình khá thoải mái và hài lòng với công việc này. Lựa chọn đúng, sẽ có hướng đi dài.(rv)
Mình khá thích môi trường làm việc ở đây, giờ giấc thoải mái, chủ yếu quản lý kết quả, có việc thì cứ đăng ký làm online.(rv)
Môi trường năng động, hòa động, mình thích nhất là thời gian làm việc khá linh động và thoải mái.(rv)