Mô tả công việc
• Making annual, quarterly and monthly business plans on the assigned market.
• Performing tasks in accordance with budget/ business plans/ policies issued by Director of Sales & Board of Manager.
• Being responsible for the revenue of assigned market.
• Negotiating and signing business contracts of resort’s services.
• Knowing all price tariffs and complying with them while selling resort’s services and products.
• Making quotations/contracts/confirmations for clients based on their requirements in time.
• Instructing clients to inspect the resort, picking up guest (VIP, group).
• Making adequate number of customer visits and daily phone calls as required by the superior.
• Looking for new clients and maintaining good relationships with them in a scientific customer care cycle.
• Cooperating closely with the related departments such as Food & Beverage Department, Kitchen Department, Front Office Department in the events, conferences, banquets at the resort.
• Updating and estimating future tourism trends, market situations and reporting to Sales Executive.
• Attending trade fair if required.
• Attending in daily briefing and reporting generally about daily activities and plans.
• Participating in negotiations on behalf of the resort when required within authorized scope.
• Taking domestic or abroad business trips if Board of Manager requires.
• Knowing operating time and daily activities of resort’s service.
• Replying all requests by letters, faxes, emails, … within 24 hours.
• Picking up the phone within 3 rings; being prompt, courteous and effective always.
• Securing resort strategies/data/prices/revenues/average prices of the resort.
• Every day visiting restaurants/service areas to greet guests and increase the relationship with them if required by Board of Manager.
• Ensuring that the contracts, booking reservations, resort’s quotations are arranged neatly.
• Solving guest complaints well; ensuring that all the complaints are checked, investigated and implementing all necessary solutions to handle.
• Taking care of the delegations/ conferences/ meetings/ banquets from the beginning till the end.
• Reporting followed and unfinished tasks when absent so that Sales Manager can follow up and assign a replacement.
• Planning and managing personal tasks weekly/ monthly/ quarterly/ annual.
• Maintaining the standard and office environment professionally.
• Participating training courses and meetings as demanded.
• Performing other tasks assigned by superior.
Quyền lợi được hưởng
• Highly competitive environment, many promotion opportunities
• Attractive service fee
• Gasoline support
• Accommodation support for employees living far away
Yêu cầu công việc
• Graduating from college and higher, majoring in guest service, business.
• Having degrees and certificates related to the profession.
• Having at least 02 years working experience as the same position in 4 – 5 stars hotel/ resort.
• Being fluent in English; being able to using other language.
• Being proficient in office informatics, hotel management software.
• Mastering in hospitality activities.
• Having ability to orient guests, spirit of service.
• Being able to work independently under high pressure.
• Having good commercial and business sense.
• Having excellent presentation skill.
• Arranging work and coordinating with colleagues well.
Yêu cầu hồ sơ
Hybrid Technologies là công ty công nghệ phần mềm liên doanh Nhật - Việt, cung cấp các giải pháp toàn diện và mô hình làm việc đa dạng như: Phát triển CRM & Dịch vụ đám mây (Cloud), Phát triển web hay ứng dụng di động, Phát triển AI/Blockchain hay Tư vấn Chuyển đổi số (DX)
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các gói bảo hiểm sức khỏe toàn phần dành cho nhân viên & mở rộng dành cho người thân nhân viên có thâm niên làm việc.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm.
- Hoạt động từ thiện.
- Các giải đấu do công ty tổ chức: Bóng đá, Bóng bàn, E-sport
- Các câu lạc bộ cùng nhiều hoạt động thú vị: company trip, team building, kick-off hàng tháng, hàng quý...
Lịch sử thành lập
- Năm 2016, Thành lập Evolable Asia Solutions Co., Ltd. tại tòa nhà Atago Green Hills, Tokyo, Nhật Bản (EASJ).Thành lập EAS Lab tại Việt Nam
- Năm 2017, Thành lập Head Office tại Hồ Chí Minh (Tòa nhà Đồng Nhân) . Thành lập Evolable Asia Solutions Việt Nam Co., Ltd (EASV)
- Năm 2018, Thành lập chi nhánh tại Đà Nẵng (Vĩnh Trung Plaza). Số lượng nhân viên đạt 100 người
- Năm 2019, Mua lại JAPAN TECH Co., Ltd. Đạt chứng nhận ISO/IEC 27001. Mua lại EVOLABLE ASIA Co., Ltd. Chính thức đổi tên thành Hybrid Technologies Co., Ltd.
- Năm 2020, Mua lại Dentsu Techno Camp
- Năm 2021,Trở thành Platinum Partner của ISTQB, Chính thức niêm yết trên sàn chứng khoán Nhật Bản
Mission
- Luôn tự phát triển & Đồng hành cùng thành công của khách hàng
- Trở thành một công ty công nghệ toàn cầu, một đối tác chuyên nghiệp, tin cậy thông qua việc luôn tự phát triển, song song với việc đồng hành cùng sự phát triển và thành công của khách hàng
Review HYBRID TECHNOLOGIES VIỆT NAM
Quản lý cấp cao có một số khá ổn(IT)
Làm việc theo nhiều mô hình nên khá đa dạng để trải nghiệm(IT)
Rất kịp thời và hiệu quả. Sếp hay có những ý tưởng hay (IT)