We are looking for 02 BDEs in Translation & Localization industry, focusing on Outreach activities. The primary task is to perform Outbound Lead Generation, including cold calling, cold emailing, social selling.
While Translation & Localization may not be a familiar sector, you still can be a great fit if you can tick as many as possible of the following elements (in the order of priority):
1. Global market
2. Online service
3. B2B model
Details are as follows:
- Generate new leads through outbound sales activities such as cold calling, email campaigns, social media outreach and referral channels
- Conduct sales calls to prospects and customers.
- Build and maintain a strong sales pipeline.
- Competitive compensation package: Base salary (Negotiate) + Attractive Commission.
- Year-end bonus, 13th-month salary, oversea summer trip.
- Annual health check, extra health insurance (Bao Viet care)
- Opportunity to work overseas when the company opens foreign offices.
- 12-16 annual leave days; 10 days of paid sick & carer’s leave.
- Bonding activities and fresh fruits every day.
- Other benefits in compliance with Labor Law.
- Excellent communication skills in English (both verbal & written) are a must.
- Proven experience in Outbound sales, preferably in B2B environment.
- Comfortable and experienced in working with global clients.
- At least 2-year working experience in any field.
- Previous sales experience in a service business, IT outsourcing, SaaS or Technology sales is a big advantage.
- Possess the following characteristics: Diligent (proactively pursuing the company mission with a high degree of energy and self-discipline to ensure daily activity); Coachable (the ability to absorb and apply coaching); Curious (the ability to understand a potential customer's context through research, effective questioning and listening)
Please send your CV to [email protected] with the title “GTE Localize_BDE_Your name”.
Only shortlisted candidates will be contacted.
Kamereo là nhà phân phối B2B ứng dụng công nghệ đầu tiên tại Việt Nam.
Chúng tôi cung cấp giải giáp cung ứng nguồn hàng đơn giản và kinh tế nhất dành cho nhà hàng. Kể từ khi ra mắt vào năm 2019, chúng tôi đã phục vụ hàng trăm nhà hàng tại thành phố Hồ Chí Minh. Kamereo là giải pháp tối ưu nhất dành cho các doanh nghiệp F&B, nhằm đơn giản hoá quá trình cung ứng và tối ưu hoá chi phí vận hành.
Vào đầu năm 2020, chúng tôi cho ra mắt siêu thị online KameMart. KameMart cung cấp thực phẩm tươi chất lượng cao và các nhu yếu phẩm gia đình đến với người tiêu dùng. Công ty cam đoan nguồn gốc và chất lượng sản phẩm, đúng với quy chuẩn hàng hoá dành cho các nhà hàng có tiếng tại Sài Gòn. KameMart là giải pháp tối ưu dành cho những ai yêu nấu nướng và thưởng thức bữa ăn gia đình.