Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du lịch nước ngoài
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Product categories: Houseware, DIY Crafts, Stationery, Furniture, Seasonal Items, Fashion Accessories, Home Deco, Garment Accessories
Market: Vietnam
Responsibilities:
- Factories Sourcing:
• Receive order information from the operations department
• Source the factories from both Vietnam and overseas.
• Compare and evaluate suppliers, manage supplier relationships, and negotiate the term of contract and pricing to ensure cost-effectiveness.
• Follow up orders, check orders before buying to ensure adequate production, and solve arising problems.
• Manage orders, and track and monitor delivery progress as planned.
• Keep updated purchased products, delivery information, and invoices.
• Other jobs are assigned by the Head of the department to support the team and other departments when necessary.
2. Quotations:
• Documents processing
• Conduct regular freight rate analysis on market conditions, inquiry for quotation, price maintenance, timely update, and sort out the shipping lines' freight rates and give feedback to ensure the latest market consultation.
• Assist and guide sales to make quotations for customers and help sales to develop business according to personal understanding of market route rates.
• Good cooperation with the company's cross-department, responsible for regular
Yêu Cầu Công Việc
- Work Experiences: Fresh Graduates or 3 ~8 years of work experiences
- Language: Vietnamese, English, Chinese (additional advantage, not compulsory)
- Education: College graduates with Majors in Business, Engineering, Marketing or equivalent degrees. • Have communication, negotiation, and problem-solving skills.
- Be careful and timely at work.
- Cooperative spirit and high responsibility, trustworthiness, and teamwork.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Monday - Friday, 8:30 am - 5:30 pm
- Đồng nghiệp: Multi-cultural colleagues
- Phúc lợi: Comply with Vietnam Labor Laws
- Ngày nghỉ: 12 ALs
- Lương: 650 - 900 USD
Kamereo là nhà phân phối B2B ứng dụng công nghệ đầu tiên tại Việt Nam.
Chúng tôi cung cấp giải giáp cung ứng nguồn hàng đơn giản và kinh tế nhất dành cho nhà hàng. Kể từ khi ra mắt vào năm 2019, chúng tôi đã phục vụ hàng trăm nhà hàng tại thành phố Hồ Chí Minh. Kamereo là giải pháp tối ưu nhất dành cho các doanh nghiệp F&B, nhằm đơn giản hoá quá trình cung ứng và tối ưu hoá chi phí vận hành.
Vào đầu năm 2020, chúng tôi cho ra mắt siêu thị online KameMart. KameMart cung cấp thực phẩm tươi chất lượng cao và các nhu yếu phẩm gia đình đến với người tiêu dùng. Công ty cam đoan nguồn gốc và chất lượng sản phẩm, đúng với quy chuẩn hàng hoá dành cho các nhà hàng có tiếng tại Sài Gòn. KameMart là giải pháp tối ưu dành cho những ai yêu nấu nướng và thưởng thức bữa ăn gia đình.