Mô tả công việc
• To develop and maintain relationship with key and potential accounts
• Assist in drawing up the marketing plan annually with the Director of Sales and Marketing (including section on Corporate Accounts).
• Keeps a record on former, existing, potential clients and a profile of each of them.
• Organizes regular visits in accordance to a predetermined plan.
• Keep well informed about the operations, especially in key departments (Front Office, Housekeeping, F&B and Banquet)
• Closely observes matters pertaining to competition (sites, prices, services offered on a regular basis - quarterly or more often if need be).
• Promotes the hotel as often as possible through entertaining, conducting, site inspections and presentations of the hotel.
• Determines and recommends prospective customers by analyzing historical and other statistical information, participation in conducting customer interviews, and preparing customer call analysis reports.
• Provides before and after-sales service and in particular to ensure all guests complaints are taken seriously and discussed with the respective departments if necessary
• At all times to promote a positive image of the hotel in all forms of contact.
• To develop & foster close and positive rapport with the public, guests and clients
Quyền lợi được hưởng
- Salary: negotiable based on experiences.
- Revenue bonus, holidays, 13th month salary based on Company regulations and revenue.
- Participate in Company activities: professional development and training, team building activities, field trip...
- Work in a dynamic, professional environment.
Yêu cầu công việc
• Bachelor‘s degree in Business Administration, or related field (Master‘s degree preferred).
• 5 years of progressive experience in sales positions, with a minimum of 2 years in a leadership role (marketing background is prioritize)
• Strong communication skills and negotiation skills to pursue relationships effectively.
• Proficiency in procurement software and Microsoft Office Suite, with advanced Excel skills.
• Excellent analytical, communication, and organizational abilities.
• Experience within the hospitality industry or similar environments is a plus.
Yêu cầu hồ sơ
- All copies/scaned certifications
- Reference list
- Letter of recommendation (if any)
Kamereo là nhà phân phối B2B ứng dụng công nghệ đầu tiên tại Việt Nam.
Chúng tôi cung cấp giải giáp cung ứng nguồn hàng đơn giản và kinh tế nhất dành cho nhà hàng. Kể từ khi ra mắt vào năm 2019, chúng tôi đã phục vụ hàng trăm nhà hàng tại thành phố Hồ Chí Minh. Kamereo là giải pháp tối ưu nhất dành cho các doanh nghiệp F&B, nhằm đơn giản hoá quá trình cung ứng và tối ưu hoá chi phí vận hành.
Vào đầu năm 2020, chúng tôi cho ra mắt siêu thị online KameMart. KameMart cung cấp thực phẩm tươi chất lượng cao và các nhu yếu phẩm gia đình đến với người tiêu dùng. Công ty cam đoan nguồn gốc và chất lượng sản phẩm, đúng với quy chuẩn hàng hoá dành cho các nhà hàng có tiếng tại Sài Gòn. KameMart là giải pháp tối ưu dành cho những ai yêu nấu nướng và thưởng thức bữa ăn gia đình.