Mô tả công việc
1. Manage purchasing parameters in AS400 and keep it updated and accurate.
2. Placement of orders with vendors, as well as, expediting, deferring and canceling.
3. Master the progress of ongoing new programs and make it happen as fast as possible.
4. Communication and management of vendors.
- Daily order delivery communications.
- Weekly forecast communication.
- Monthly / Periodically review with vendors to point out their strengthen and weakness and action plan if needed.
- Yearly / Periodically review the purchasing volume/value with Vendor to set up next price target.
5. Analyzing and maintaining appropriate inventory levels; do not store slow moving aged inventory.
6. Basic technical mastery of product managed by.
- Understanding the basic test need and how it performed.
- Filing all the technical standard and master sample.
- Basic production process.
7. Responsible for completing personal professional development plan.
8. Performs other related jobs as assigned by Supervisor/ Dept Head.
Yêu cầu công việc
1. Education:
- Four-year university degree or similar level of knowledge and experience.
- Apics certification preferred.
2. Experience: 2-5 year experience in purchasing.
3. Knowledge of Product and process knowledge.
4. Skills and Abilities:
- MS Office (Excel, Word, PP).
- Reporting skill & Data sensitiveness: PowerBI, Query, SQL, Python is advantage.
- Planning: an ability to think ahead and prepare action plan to achieve results.
- Must be able to improve working conditions (safety, quality, productivity, cost).
- Measure and control performance goals and standards.
- Ability to balance and achieve positive results in the areas of safety, quality, productivity, and cost.
- Systems and continuous improvement orientation.
- Good inventory management.
*Work in shifts (from 1:00PM - 9:00PM), allowance is provided.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Xe đưa đón
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Kamereo là nhà phân phối B2B ứng dụng công nghệ đầu tiên tại Việt Nam.
Chúng tôi cung cấp giải giáp cung ứng nguồn hàng đơn giản và kinh tế nhất dành cho nhà hàng. Kể từ khi ra mắt vào năm 2019, chúng tôi đã phục vụ hàng trăm nhà hàng tại thành phố Hồ Chí Minh. Kamereo là giải pháp tối ưu nhất dành cho các doanh nghiệp F&B, nhằm đơn giản hoá quá trình cung ứng và tối ưu hoá chi phí vận hành.
Vào đầu năm 2020, chúng tôi cho ra mắt siêu thị online KameMart. KameMart cung cấp thực phẩm tươi chất lượng cao và các nhu yếu phẩm gia đình đến với người tiêu dùng. Công ty cam đoan nguồn gốc và chất lượng sản phẩm, đúng với quy chuẩn hàng hoá dành cho các nhà hàng có tiếng tại Sài Gòn. KameMart là giải pháp tối ưu dành cho những ai yêu nấu nướng và thưởng thức bữa ăn gia đình.