Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Location: QTSC1, Quang Trung Software City, District 12, HCMC
Time working: 5days/week, Rotating shift (no nightshift)
What you will do:
- Provide training for new hires to help them to be well-equipped with program knowledge & soft-skills, preparing them for real life situations.
- Support in doing Quality Tasks during off-peak season, including auditing, joining weekly & monthly calibrations, conducting coaching session in order to maintain agents' quality.
- Identifying and resolving quality issue, addressing root causes in order to build an appropriate action plan in order to maintain SOPs
- Prepared new hires for obtaining and maintaining employment by training coping strategies, goal setting, communication skills, time management and problem-solving skills to utilize in a professional setting.
- Trained and validated of trainees with respect to their performance against established training objectives and recommendation of additional skill requirements as needed.
Yêu Cầu Công Việc
- Having experience in Training or any relevant postions
- Background in Call Center (Customer Service)
- English 4 skills
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Realhomes- Đại lý TOP 1 dẫn đầu doanh số bán hàng tốt nhất BĐS cao cấp của tập đoàn Sungroup, Ecopark. Với hơn 70 nhân viên trong công ty, có 4 Văn phòng tại Hà Nội, Hạ Long, Đà Nẵng, chúng tôi luôn làm việc hết sức, chơi hết mình! Không chỉ tạo ra môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp mà Realhomes còn là nơi để mọi người gắn kết với nhau như một gia đình. Vì vậy những hoạt động ngoại khóa như: sinh nhật, đá bóng, dã ngoại…. được Realhomes tổ chức thường xuyên và thu hút mọi người hưởng ứng, tham gia nhiệt tình.