Mô tả công việc
Reporting to Digital Marketing Manager you will be responsible for:
- Monitoring campaigns to make sure campaign KPIs are on track.
- Work with related team to understand client’s business objective and advertising strategy.
- Maintaining detailed reports and presenting post-campaign reports;
- Evaluating the effectiveness of campaigns and giving recommendations for further campaign
- Do other assigned digital tasks by the line manager
- Support to create/verify content as per business/campaign requirements
Yêu cầu công việc
Requirements
- Have at least 1 experience in Digital Marketing/Advertising.
- Have knowledge about Google, Facebook, Zalo, CocCoc... or other platforms.
- Advanced proficiency in Excel and PowerPoint.
- Strong quantitative and analytical skills including working with budgets and numbers.
- Willing to learn & a can-do attitude.
- Working under pressure and meeting deadlines.
- Fluency in English is preferred.
Quyền lợi được hưởng
- Salary: Negotiable
- Premium Insurance
- 15 Annual Leave
- Work from home: 1 day/week
- Laptop provided
- Allowance phone
Thương hiệu LaForce được thành lập năm 2013. LaForce hiện nay đã trở thành thương hiệu đồ da được yêu thích tại Việt Nam. Với định hướng phát triển trở thành thương hiệu đồ da hàng đầu tại Việt Nam nói riêng và tại thị trường Châu Á nói chung. Với hệ thống hơn 20 cửa hàng trên Toàn Quốc, LaForce đã và đang khẳng định được vị trí, sự tin tưởng của mình trong tâm trí người dùng.
Bên cạnh việc phát triển kinh doanh, Công ty luôn chú trọng đến con người. Tại LaForce môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp. LaForce luôn cố gắng tạo cho Nhân viên một công việc ổn định, gắn bó lâu dài, môi trường làm việc cởi mở hòa đồng. Gắn lợi ích của người lao động song hành cùng lợi ích và sự phát triển của Công ty. Công ty chúng tôi sẽ là nơi lý tưởng để các ứng viên bộc lộ và phát triển nhân tài.