Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Working target:
Ensure all marketing activities under right direction, contributing branding for typical business and develop business in short and long term, ensuring overall business development.
Scope of work:
- A marketing executive helps Brand team prepare materials and assets for ATL/BTL operations, such as social media, consumer promotion, activation, traditional and digital communication, and the launch of new products.
- Interact and work with other departments to ensure the Marketing program is implemented effectively and on time. Work together with both internal and external partners to complete tasks as needed.
- When necessary, assist with administrative duties related to the brand operations.
- Monitor and update information and identification data of the product industry to support the brand team related tasks.
- Help with product registration, license renewals and packaging modifications, advertising licenses, and licenses for promotional activities.
- Participate actively in brainstorming sessions for brand campaigns and activities.
- Conduct market visits on a regular basis.
* Benefit package:
- Net Salary: Your take-home pay after deductions.
- 13th Month Salary & KPI Bonus - 12 days of annual leave
- Healthcare: Extra health coverage beyond the basic.
- Opportunities for professional development.
- Supportive and employee-centric work environment.
- Engagement Activities: Activities to enhance employee engagement and team spirit.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree. Male or female, ages 23–25.
- At least 1 year of marketing experience. Experience in brand marketing is a plus.
- Strong project management skills, able to manage multiple initiatives and meet deadlines.
- Expertise in brand management, campaign development, and consistency in messaging.
- Experience in content strategy, including digital content creation (social media, advertising, lead generation).
- Strong analytical skills to monitor market trends and adjust marketing strategies.
- Cross-functional collaboration skills to align campaigns with business objectives.
- Independent and team-oriented with attention to detail and a results-driven mindset.
- Excellent English & Proficient in Microsoft Office.
- Enthusiastic, proactive, eager to learn. Team player.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Thương hiệu LaForce được thành lập năm 2013. LaForce hiện nay đã trở thành thương hiệu đồ da được yêu thích tại Việt Nam. Với định hướng phát triển trở thành thương hiệu đồ da hàng đầu tại Việt Nam nói riêng và tại thị trường Châu Á nói chung. Với hệ thống hơn 20 cửa hàng trên Toàn Quốc, LaForce đã và đang khẳng định được vị trí, sự tin tưởng của mình trong tâm trí người dùng.
Bên cạnh việc phát triển kinh doanh, Công ty luôn chú trọng đến con người. Tại LaForce môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp. LaForce luôn cố gắng tạo cho Nhân viên một công việc ổn định, gắn bó lâu dài, môi trường làm việc cởi mở hòa đồng. Gắn lợi ích của người lao động song hành cùng lợi ích và sự phát triển của Công ty. Công ty chúng tôi sẽ là nơi lý tưởng để các ứng viên bộc lộ và phát triển nhân tài.