Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
1. Product management, merchandizing, pricing and contracting
• Assist in managing and coordinating product merchandizing, pricing, and contracting initiatives across retail and corporate sales in collaboration with Commercial leadership of the Business Units.
• Support product research tasks and analyze market data to maintain relevance of product offerings.
• Collaborate with the Business Strategy teams to ensure CRM configurations are compliant with business specifications.
• Ensure that all key organizational documentation related to products, pricing, promotions parameters, and contracting is up to date and communicated efficiently to all relevant stakeholders.
• Participate in coordinating activities necessary for successful product launches and ongoing merchandizing efforts, including internal coordination and training.
• Propose and implement procedures that display indicators when the quality of service provided is below the expected level specified by BUs or violates the product nature principles specified by the franchisers
2. Commercial Policies and Standard Operating Procedures (“SOPs”) Management and Improvement
• Assist in overseeing, conceptualizing, and proposing new and revised commercial policies and SOPs for both retail and corporate sales.
• Support the development and maintenance of SOP documentation frameworks, ensuring consistent compliance and accurate filing of commercial policies and procedures.
• Support the Commercial Management with their communication of the commercial policies and SOPs to their commercial team and participate in related training activities if required.
Yêu Cầu Công Việc
• Experience in product management, SOP set-up and improvement and change management
• Proven project management skills.
• Outstanding tech savviness
• Stellar communication and presentation skills in Vietnamese and English
• Highly robust analytical skill and data-driven thinking
• Ability to manage internal and external stakeholders and influence them towards WSE organization objectives, while building trust-based relationships
• Strong dedication to drive and achieve results
• Good problem-solving skills and solution-oriented mindset
• Resilience and ability to work under pressure while handling tight schedules
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 months, Full salary during probation
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: 9am - 6pm, Monday - Friday
- Lương: 20 Tr - 30 Tr VND
Thương hiệu LaForce được thành lập năm 2013. LaForce hiện nay đã trở thành thương hiệu đồ da được yêu thích tại Việt Nam. Với định hướng phát triển trở thành thương hiệu đồ da hàng đầu tại Việt Nam nói riêng và tại thị trường Châu Á nói chung. Với hệ thống hơn 20 cửa hàng trên Toàn Quốc, LaForce đã và đang khẳng định được vị trí, sự tin tưởng của mình trong tâm trí người dùng.
Bên cạnh việc phát triển kinh doanh, Công ty luôn chú trọng đến con người. Tại LaForce môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp. LaForce luôn cố gắng tạo cho Nhân viên một công việc ổn định, gắn bó lâu dài, môi trường làm việc cởi mở hòa đồng. Gắn lợi ích của người lao động song hành cùng lợi ích và sự phát triển của Công ty. Công ty chúng tôi sẽ là nơi lý tưởng để các ứng viên bộc lộ và phát triển nhân tài.