Commercial Planning
- Understand customers' insight and business context & strategy
- Build strategic partnership with retailer to gain supports & grow business
- Propose customized activity plan for each group of retailers
- Define target by store to achieve total monthly business target
- Strong understanding of retail metrics (transactions, basket value, etc.) and be able to form insights and recommend solutions accordingly
- Understand what's happening with market & competition and recommend strategic insights to marketing
- Understand the consumer journey in store to provide the best consumer experience according to brand standard
- In Store Excellence: Manage of Promotion, Animation, Merchandising & Stock Management
- Develop strategic plan to recruit & retain field team: base salary, incentives, reward.
- Coaching and Motivation of BA/Field Team together with team
- Strong at Retail Management expertise
- Strong analytical skill, comfortable with numbers and critical thinking
- Strong people leadership skill
- Good beauty & luxury sense, preferably from similar industry
- Entrepreneurship & good collaboration
Thương hiệu LaForce được thành lập năm 2013. LaForce hiện nay đã trở thành thương hiệu đồ da được yêu thích tại Việt Nam. Với định hướng phát triển trở thành thương hiệu đồ da hàng đầu tại Việt Nam nói riêng và tại thị trường Châu Á nói chung. Với hệ thống hơn 20 cửa hàng trên Toàn Quốc, LaForce đã và đang khẳng định được vị trí, sự tin tưởng của mình trong tâm trí người dùng.
Bên cạnh việc phát triển kinh doanh, Công ty luôn chú trọng đến con người. Tại LaForce môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp. LaForce luôn cố gắng tạo cho Nhân viên một công việc ổn định, gắn bó lâu dài, môi trường làm việc cởi mở hòa đồng. Gắn lợi ích của người lao động song hành cùng lợi ích và sự phát triển của Công ty. Công ty chúng tôi sẽ là nơi lý tưởng để các ứng viên bộc lộ và phát triển nhân tài.