Mô tả công việc
Key Responsibilities:
Client Communication:
Assist in managing relationships with Japanese- speaking clients and address inquiries.
Provide basic support on IT products and services.
Sales Support:
Conduct market research to identify new leads and business opportunities.
Help prepare sales proposals, quotes, and presentations.
Coordination and Reporting:
Collaborate with internal teams to meet client needs.
Track sales activities and provide regular progress reports.
Learning and Development:
Participate in training to enhance product knowledge and sales skills.
Yêu cầu công việc
Requirements:
Education: Bachelor&039;s degree in Business, IT, or a related field (or equivalent practical experience).
Technical Knowledge: Basic understanding of IT concepts and software solutions (training will be provided).
Language Skills: Proficiency in Japanese (JLPT N2 or above) and English (both written and spoken).
Skills:
Ability to build rapport with clients and understand their needs.
Strong communication and interpersonal skills.
Self- motivated, eager to learn, and capable of working independently or in a team.
Experience: Fresh graduates or candidates with up to 1 year of relevant experience are welcome to apply.
Quyền lợi
Compensation & Benefits
Work performance review 2 times/ year (in April and October);
Saturday & Sunday OFF, Overtime pay is 150%, 200%, 300% as per labor law;
Flat, open and sharing culture with friendly management team; outsourcing company with product mindset;
Men’s Day, Women’s Day, Children’s Day, Mid- Autumn Festival and other benefits under the provisions of the company;
Social insurance, health insurance, unemployment insurance and Bao Viet care insurance;
01 hour paid leave per day for women having children under 12 months
Yearly company trip and year- end party, quarterly team building and weekly eating together; English- Japanese Club, Sports Clubs;
Performance bonus, 13th- month salary, public holidays bonus (2/9, 30/4, 1/5, 1/1); bonus for Excellent Employee and Excellent Team;
01 day remote work; A flexitime allowance of 90- 180 minutes per month for employees;
Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks;
Training courses and working opportunities with technical gurus who built and operated world- class applications with millions of users. This might be a good chance for graduated students to learn cutting- edge technologies and how to build scalable system from scratch;
Minimum 14 paid leaves per annum for all employees after probation;
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-27 00:20:02
CÔNG TY TNHH LIÊN HỢP VẬN TẢI VÀ DU LỊCH VITRACO được thành lập ngày 23/05/2003. Giấy phép kinh doanh số: 0400447748 do Sở Kế Hoạch Đầu Tư Đà Nẵng cấp. Hơn 18 năm trong lĩnh vực Vận tải và du lịch, VITRACO là địa chỉ uy tín và quen thuộc của các đối tác là các công ty du lịch và cá nhân đến lưu trú và tham quan tại thành phố biển xinh đẹp Đà Nẵng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2003
Mission
- Tự hào với hơn 200 xe cao cấp đa dạng từ 4 đến 45 chỗ. Cùng đội ngũ lái xe được tuyển chọn và đào tạo bài bản, chuyên nghiệp, đặt sự an toàn lên hàng đầu. Với kinh nghiệp phục vụ cho các hội thảo, hội nghị cấp Quốc gia như hội nghị APEC, ASEAN… Vitraco chắc chắn sẽ đáp ứng tốt nhất các yêu cầu về đặt xe của quý khách.
- Bên cạnh đó, có kinh nghiệm nhiều năm trong tổ chức tour du lịch. Vitraco cũng nhận được sự tín nhiệm cao từ các tập đoàn hàng đầu Việt Nam như tập đoàn Hòa Phát, tập đoàn Điện Lực Việt Nam, ngân hàng BIDV… trong việc tổ chức tour cho cán bộ nhân viên công ty. Bất kể quy mô như thế nào, Vitraco hoàn toàn có thể tổ chức tour tham quan du lịch, teambuilding chuyên nghiệp nhất cho quý công ty.