Mô tả công việc
- Ensure that all front desk staff are efficient and friendly when customers arrive or leave the hotel. Act to be an example for other employees.
- Listen and understand customer requests and inquiries, and speak in a positive and clear voice. If necessary, provide a guide to each office's opening hours and a guide to the area surrounding the hotel
- Customer complaints are solved by making a thorough investigation and making effective decisions. Make decisions based on past practices and experiences and take appropriate action. In special circumstances, appropriate modifications are made. Monetary compensation measures are used as a last resort after taking action where possible.
- Quickly complete the entry and exit registration process by inputting or outputting information to a computer system and confirming information about customers and room rates; Assign rooms according to customer needs. Register and issue your room key. If necessary, provide room keys, coupons, brochures, etc. to customers in designated folders. The customer closes the account at the time of Check-Out.
- Obtain a credit card authorization using a card terminal. Handle cash and exchange foreign currency. Register on computer to bill hotel facility for customer's room.
- Incoming calls are answered in a positive and clear voice. If necessary, the customer's message is entered or printed on the computer and delivered to the customer. Receive and store mail, parcels, faxes, etc. at the request of the customer.
- When instructing employees, always do so clearly and effectively in writing or orally. Assign and direct detailed work to the general staff. Supervise and improve on performance.
- If there is a new employee, play a role as a mentor to teach the department's work for new employees.
- Completion of necessary training at the hotel.
- Participate in departmental monthly meetings to discuss the results of the department's operations and share information. Suggest improvements by focusing on improving service to customers and employees.
- If necessary, perform any other tasks related
Quyền lợi được hưởng
*Attractive salary/ Mức lương thu hút
* Professional and friendly working environment/ Môi trường làm việc thân thiện và chuyên nghiệp
* Competitive benefit package/ Chế độ phúc lợi cạnh tranh
- 2 days off/ week, 12 annual leaves/ year- 02 ngày nghỉ/ tuần, Phép năm 12 ngày/ năm
- 24h accidental insurance, health care insurance for self and dependants/ BH tai nạn 24/24h, BH sức khỏe cho cá nhân và người thân
- Service Charge support, meal, transport, mobile allowances during pre-opening/ Hỗ trợ phí phục vụ, tiền ăn trong ca, xăng xe và tiền điện thoại trong giai đoạn tiền khai trương
- Uniform, staff meals, shuttle bus are provided / Được cung cấp đồng phục, suất ăn trong ca và xe đưa đón khi khu nghỉ dưỡng đi vào hoạt động.
Yêu cầu công việc
- Business standard (MS-Office and Opera)
- 2-year college degree or above, bachelor degree preferred(Hotel management related major preferred)
- At least 3 years front desk service experience
Yêu cầu hồ sơ
SĐT:0235-625-0088
Công ty TNHH Một thành viên Giải pháp Công nghệ HTI (Tên viết tắt: HTSC) là công ty thành viên trực thuộc HTI Group. HTSC chuyên nghiên cứu, phát triển và cung cấp các sản phẩm, dịch vụ, giải pháp công nghệ hàng đầu Việt Nam.
Các sản phẩm, giải pháp của HTSC ứng dụng chính cho công cuộc chuyển đổi số, an ninh – an toàn thông tin, các thành phố thông minh, v..v… dựa trên nền tảng công nghệ vững chắc về AI/ML, xử lý ảnh, xử lý ngôn ngữ tự nhiên, dữ liệu lớn v.v… Chúng tôi kết hợp những kinh nghiệm của nhiều năm cung cấp các sản phẩm công nghệ cao của thế giới tới các khách hàng khối Nhà nước và quy trình làm việc chuyên nghiệp, được học hỏi và ứng dụng hiệu quả từ những tập đoàn hàng đầu thế giới, thêm vào đó là sức trẻ của đội ngũ nhân viên trẻ trung, năng động – cùng kiến thức công nghệ từ tiến sĩ AI, các cử nhân tài năng của các trường đại học hàng đầu, sẽ đem đến những giải pháp tối ưu, giải quyết mọi khó khăn và đáp ứng mong muốn của tất cả khách hàng.