As a Key Account Manager, you'll be responsible for managing and growing relationships with Ly Gia Vien's most valuable customers. You'll develop a deep understanding of their needs, create strategic account plans, and serve as their primary point of contact. Your ability to build trust, deliver exceptional service, and drive revenue growth will be critical to your success.
Relationship Management: Cultivate strong, long-term relationships with key accounts, building trust and rapport with decision-makers.
Strategic Account Planning: Develop and execute strategic account plans that outline goals, strategies, and tactics for maximizing revenue and profitability.
Customer Advocacy: Serve as the primary point of contact for key accounts, providing exceptional customer service and support.
Upselling & Cross-Selling: Proactively identify opportunities to upsell and cross-sell additional products and services to key accounts.
Expansion: Explore and pursue opportunities for expansion and growth within existing key accounts.
Collaboration: Work closely with internal teams (marketing, product, operations) to ensure smooth delivery of products and services.Yêu Cầu Công Việc
5+ years of experience Sales or Account management in the Food service industry.
Proven track record of success in managing and growing key accounts.
Strong relationship-building, negotiation, and problem-solving skills.
Strategic thinking and planning abilities. Excellent communication skill.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Công Ty TNHH MTV Lý Gia Viên được thành lập từ năm 2010, kinh doanh về các mặt hàng & dịch vụ thức uống (syrup, sauce...), các loại máy móc trong lĩnh vực pha chế...nhập khẩu từ Mỹ. Với niềm đam mê trong lĩnh vực trà- cà phê, công Ty Lý Gia Viên luôn mong muốn mang đến cho khách hàng những sản phẩm chất lượng tốt, chủng loại đa dạng và giá cả cạnh tranh từ các thương hiệu toàn cầu. Chúng tôi luôn nghĩ rằng mối quan hệ bền vững giữa khách hàng và nhà cung cấp chỉ được duy trì khi chúng tôi làm tốt công việc của mình để hỗ trợ khách hàng của mình thành công. Với đội ngũ nhân viên trẻ và đam mê công việc mình đang làm, chúng tôi luôn mong được chào đón những bạn yêu thích lĩnh vực thức uống từ trà và cà phê và gắn bó lâu dài với lĩnh vực này.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ bảo hiểm
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 25/03/2010
Mission
Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng