Việc làm Thương Mại Và Dịch Vụ Tiến Minh

Cập nhật 13/11/2024 21:32
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Một Thành Viên Thương Mại Và Dịch Vụ Tiến Minh
Assistant Nll Deputy Managing Director, Development
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 24/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 6 Nguyễn Khắc Viện, Tân Phú, Quận 7, Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Overview:

  • Provide comprehensive support to the NLL Deputy Managing Director (DMD) in managing the company’s day-to-day operations.
  • Have the ability to work independently on projects, from conception to completion, and must be able to work under pressure at times to handle a wide variety of activities and confidential matters with discretion.

Responsibility:

1. Executive Support​

  • Serve as a liaison to the Board of Directors, senior management teams, and other stakeholders in all tasks assigned by NLL DMD.
  • Arrange and handle all logistics for Management meetings and events: schedule meetings; draft agendas; gather all material one week before BOM meeting; develop, compile, and distribute presentation materials; and record & deliver meeting minutes 3 days after meeting, follow up on assigned action items.
  • Manage sensitive matters with a high level of confidentiality and discretion especially decisions directly impacting the operations of the company and human resources.
  • Sustain a daily calendar of meetings and events; organize complex calendars and schedules; resolve any scheduling issues.
  • Adhere to compliance with applicable rules and regulations set in by laws and by the Company.
  • COA/Company Council: Check and verify document to be signed by NLL DMD to ensure the approved COA/company council list is strictly followed.

2. Operation activities to support NLL DMD​

  • Provide 'gatekeeper' and 'gateway' role as a bridge for smooth communication between the NLL DMD and others.
  • Work with BUs as assigned by the NLL DMD.
  • Assists the NLL DMD with daily administrative duties that include managing an active calendar of appointments, completing expense reports, composing and preparing correspondence, arranging business trips, providing event management support, agendas and compiling documents for meetings, etc.,
  • Evaluate and assist in developing office policies and procedures for improved workflow and anticipate future needs as organization grows.
  • Provide hospitality to all guests and help to create a welcoming environment.
  • Process and distribute daily mail.
  • Invest in building long-lasting relationships both externally and internally.
  • Manage petty cash reimbursements and reconciliation.
  • Other projects/duties as assigned for the overall

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc
  • Qualifications of Business Administration / English / Finance/ Project Management/ Real Estate.
  • At least 03 years of experience in assistant to managing director / project manager/ project director in real estate.
  • Extensive experience in document controlling.
  • Extensive experience in Interpretation and translation skills, especially consecutive interpretation and simultaneous interpretation.
  • Comprehensive knowledge of corporate governance, strategic planing and HR allocation.
  • Possess strong written and verbal communication, and organizational skills, and the ability to maintain a realistic balance among multiple priorities
  • Proficiency in English.

Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Một Thành Viên Thương Mại Và Dịch Vụ Tiến Minh
Thương Mại Và Dịch Vụ Tiến Minh Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Công ty Thương Mai và Dịch Vụ Tiến Minh là một trong những doanh nghiệp thương nhân được Bộ công thương cấp phép về kinh doanh lĩnh vực xăng dầu, qua 12 năm hình thành và phát triển đến nay Tiến Minh Petro đã sở hữu hệ thống cửa hàng bán lẻ rộng khắp cả nước với nhiều kho hàng có sức chứa lớn, được trang bị công nghệ hiện đại nhất. Đồng thời, phải kể đến đội ngũ nhân sự chất lượng được đào tạo bài bản và chuyên nghiệp

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium; 
  • Bảo hiểm xã hội

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Bóng đá
  • Bóng bàn
  • Cầu lông
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Công ty Thương Mai và Dịch Vụ Tiến Minh là một trong những doanh nghiệp thương nhân được Bộ công thương cấp phép về kinh doanh lĩnh vực xăng dầu được thành lập vào năm 2010

Mission

Định hướng phát triển thành một Tập đoàn hàng đầu khu vực, không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.

Những nghề phổ biến tại Thương Mại Và Dịch Vụ Tiến Minh

Bạn làm việc tại Thương Mại Và Dịch Vụ Tiến Minh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thương Mại Và Dịch Vụ Tiến Minh

Thương Mại Và Dịch Vụ Tiến Minh

Click để đánh giá