Việc làm Thương Mại Và Dịch Vụ Tiến Minh

Cập nhật 13/11/2024 21:32
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Một Thành Viên Thương Mại Và Dịch Vụ Tiến Minh
[ESH] - Assistant to CEO
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 21/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

This role provides administrative support and works collaboratively to provide confidential administrative and secretarial support to the Board of Directors (BOD), in compliance with regulations and standards. Supports the Board of Directors in the administration and customer service as well as organizational change and development initiatives, projects, and activities that further the goals of ESH and its strategic goals and objectives

1. Translator, interpreter, editor:

- Attend meetings to translate and assist CEO, other departments as required.

- Interpret and translate for the CEO in public events, school events, social events.

- Provides assistance and represents the CEO, as appropriate, in communicating with parents if needed;

2. Coordinator, messenger person:

- Completes a broad variety of administrative tasks for the CEO including; managing an extremely active calendar of appointments; completing reports; composing and preparing correspondence that is sometimes confidential; copying, reviewing outside mail, scanning and filing documents, screening phone calls and visitors, maintaining executive files, arranging detailed business travel plans, itineraries, and agendas; and compiling documents for business travel-related meetings.

- Manage incoming correspondence referring on as appropriate i screening telephone calls, enquiries and requests, and handling them as appropriate.

- Completes critical aspects of deliverables and special assignments by establishing objectives; determining priorities; managing time; gaining cooperation of others departments; monitoring progress; problem solving; making adjustments to plans;

- Independently researches, prioritizes, and follows up on multiple incoming issues and concerns addressed to the MD, including those of a sensitive and/or confidential nature; determines appropriate course of action, referral, and/or response;

3. Data Tracker:

- Supporting CEO management of administrative duties including inputting and analysis of school data. And preparing necessary documents and reports.

- Organize and file paperwork, documents and computer - based information.

4. Host to visiting delegations:

- Is the contact person for visiting teams, receive visitors on behalf of the BOD.

- Where the Board is hosting e.g. TDSB or CBIE the Assistant will coordinate with supporting staff to make hotel and transportation arrangements, where necessary secure VISAs and work closely with Purchasing to ensure all paper work is in order.

- Arrange accommodation /travel for meetings, preparation and distribution of agendas and paperwork for meetings as requested.

Yêu Cầu Công Việc

- Bachelor degree or Master degree in Business Administration/Economics/English/Public relations or other related fields;

- English proficiency in 4 skills: speaking, listening, reading, writing.

- Good presentation skills

- Good analytical skills;

- Good logical thinking and strategic planning;

- Professional appearance and style;

- Prefer who experienced in Education industry as a Secretary/ Assistant.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
TRƯỜNG TH - THCS - THPT ALBERT EINSTEIN - Số 16 Đường số 12, Khu dân cư 13C, Xã Phong Phú, Huyện Bình Chánh, Tp.Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Một Thành Viên Thương Mại Và Dịch Vụ Tiến Minh
Thương Mại Và Dịch Vụ Tiến Minh Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Công ty Thương Mai và Dịch Vụ Tiến Minh là một trong những doanh nghiệp thương nhân được Bộ công thương cấp phép về kinh doanh lĩnh vực xăng dầu, qua 12 năm hình thành và phát triển đến nay Tiến Minh Petro đã sở hữu hệ thống cửa hàng bán lẻ rộng khắp cả nước với nhiều kho hàng có sức chứa lớn, được trang bị công nghệ hiện đại nhất. Đồng thời, phải kể đến đội ngũ nhân sự chất lượng được đào tạo bài bản và chuyên nghiệp

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium; 
  • Bảo hiểm xã hội

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Bóng đá
  • Bóng bàn
  • Cầu lông
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Công ty Thương Mai và Dịch Vụ Tiến Minh là một trong những doanh nghiệp thương nhân được Bộ công thương cấp phép về kinh doanh lĩnh vực xăng dầu được thành lập vào năm 2010

Mission

Định hướng phát triển thành một Tập đoàn hàng đầu khu vực, không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.

Những nghề phổ biến tại Thương Mại Và Dịch Vụ Tiến Minh

Bạn làm việc tại Thương Mại Và Dịch Vụ Tiến Minh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thương Mại Và Dịch Vụ Tiến Minh

Thương Mại Và Dịch Vụ Tiến Minh

Click để đánh giá