Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
General Affairs Staff (Ga-Admin)
Thương Mại Và Dịch Vụ Tiến Minh
14 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
11/01/2025
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội
Mô tả công việc
Mô tả Công việc
o Responsible for arranging and managing documents, files, forms, tax [protected info] stationery.
o Implement the internal accountant task concern to receivable and payable.
o Prepare forms and administrative documents as required by superiors.
o Making statistics and synthesizing internal accounting data monthly, quarterly, and annually for the Board of Directors
o Follow up and debt control.
o Follow up and report on probation results, manage the procedure for signing the probationary contract and official labor contracts for employees.
o Recruitment task: posting the job advertising, screening CV, arranging the interview, announcing the interview result, recruitment report.
o Manage social insurance, unemployment insurance, and health insurance for employees.
o Manage all the admin active of the back office
o Follow up the timesheet, do payroll, and solve the matter concerning Comprehension and benefit all employees.
o Manage all tasks concerning foreign employees (Work permit, visa, TRC, PIT, Labor contract...)
o Other work items arising from the GA part leader.
o Responsible for arranging and managing documents, files, forms, tax [protected info] stationery.
o Implement the internal accountant task concern to receivable and payable.
o Prepare forms and administrative documents as required by superiors.
o Making statistics and synthesizing internal accounting data monthly, quarterly, and annually for the Board of Directors
o Follow up and debt control.
o Follow up and report on probation results, manage the procedure for signing the probationary contract and official labor contracts for employees.
o Recruitment task: posting the job advertising, screening CV, arranging the interview, announcing the interview result, recruitment report.
o Manage social insurance, unemployment insurance, and health insurance for employees.
o Manage all the admin active of the back office
o Follow up the timesheet, do payroll, and solve the matter concerning Comprehension and benefit all employees.
o Manage all tasks concerning foreign employees (Work permit, visa, TRC, PIT, Labor contract...)
o Other work items arising from the GA part leader.
Yêu cầu công việc
Yêu Cầu Công Việc
o Male/ Female, age 21 to above
o Communicate by English (Intermediate level)
o Proficient in listening, negotiation, and presentation skills
o Proficient in communication skills
o Having general knowledge of the accountant, HR, and admin
o University graduate or major in Business Administration, Accountant or similar disciplines
o No experience required. Experience is preferred, not a must.
o Male/ Female, age 21 to above
o Communicate by English (Intermediate level)
o Proficient in listening, negotiation, and presentation skills
o Proficient in communication skills
o Having general knowledge of the accountant, HR, and admin
o University graduate or major in Business Administration, Accountant or similar disciplines
o No experience required. Experience is preferred, not a must.
Quyền lợi được hưởng
Laptop
Chế độ thưởng
Đào tạo
Tăng lương
Chế độ thưởng
Đào tạo
Tăng lương
Khu vực
Thương Mại Và Dịch Vụ Tiến Minh
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Công ty Thương Mai và Dịch Vụ Tiến Minh là một trong những doanh nghiệp thương nhân được Bộ công thương cấp phép về kinh doanh lĩnh vực xăng dầu, qua 12 năm hình thành và phát triển đến nay Tiến Minh Petro đã sở hữu hệ thống cửa hàng bán lẻ rộng khắp cả nước với nhiều kho hàng có sức chứa lớn, được trang bị công nghệ hiện đại nhất. Đồng thời, phải kể đến đội ngũ nhân sự chất lượng được đào tạo bài bản và chuyên nghiệp
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty Thương Mai và Dịch Vụ Tiến Minh là một trong những doanh nghiệp thương nhân được Bộ công thương cấp phép về kinh doanh lĩnh vực xăng dầu được thành lập vào năm 2010
Mission
Định hướng phát triển thành một Tập đoàn hàng đầu khu vực, không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.
Những nghề phổ biến tại Thương Mại Và Dịch Vụ Tiến Minh
Bạn làm việc tại Thương Mại Và Dịch Vụ Tiến Minh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Thương Mại Và Dịch Vụ Tiến Minh
Click để đánh giá