Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Assistant Manager, Mass Recruitment - Workforce Acquisition, SPX Express (HCM/HN)
Thương Mại Và Dịch Vụ Tiến Minh
14 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
08/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
11/02/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
5 - 6 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Description
- Strategic Planning: Develop and implement comprehensive recruitment strategies to identify, attract, and access the workforce based on the needs of the business.
- Performance Management: Analyze and interpret recruitment data to measure the success of hiring strategies, identify areas for improvement, and provide data-driven recommendations.
- Sourcing and Outreach: Utilize a variety of sourcing channels, including job boards, social media, recruitment events, referral programs, and partnerships, to reach and attract workforce.
- Hiring Process Management: Collaborate with hiring managers to streamline the recruitment process, ensuring efficient candidate selection and timely onboarding.
- Team Leadership: Manage and mentor a team of recruiters, providing guidance, training, and performance feedback to develop their skills and maximize their effectiveness.
- Project Management: Responsible for managing, monitoring, and executing projects related to recruitment or recruitment source development in order to drive performance and enhance operational efficiency.
- Bachelor's degree in Human Resources, Business Administration, or a related field. A master's degree is preferred.
- At least 5 years of experience in recruitment/HR. Functional knowledge in E-Logistics and substantial experience in recruiting blue-collar labor resources related to this industry will be an advantage
- Proficiency in data analysis, reporting, and using recruitment metrics to drive decision-making and continuous improvement.
- Excellent verbal and written communication skills, with the ability to effectively collaborate with hiring managers and stakeholders.
- Strong leadership skills in particular the ability to guide and coach team members
- Strong strategic thinking and problem-solving skills, good stakeholder management skills.
- Ability to communicate effectively in English, both verbal and written to communicate with various stakeholders
Khu vực
Thương Mại Và Dịch Vụ Tiến Minh
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Công ty Thương Mai và Dịch Vụ Tiến Minh là một trong những doanh nghiệp thương nhân được Bộ công thương cấp phép về kinh doanh lĩnh vực xăng dầu, qua 12 năm hình thành và phát triển đến nay Tiến Minh Petro đã sở hữu hệ thống cửa hàng bán lẻ rộng khắp cả nước với nhiều kho hàng có sức chứa lớn, được trang bị công nghệ hiện đại nhất. Đồng thời, phải kể đến đội ngũ nhân sự chất lượng được đào tạo bài bản và chuyên nghiệp
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty Thương Mai và Dịch Vụ Tiến Minh là một trong những doanh nghiệp thương nhân được Bộ công thương cấp phép về kinh doanh lĩnh vực xăng dầu được thành lập vào năm 2010
Mission
Định hướng phát triển thành một Tập đoàn hàng đầu khu vực, không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.
Những nghề phổ biến tại Thương Mại Và Dịch Vụ Tiến Minh
Bạn làm việc tại Thương Mại Và Dịch Vụ Tiến Minh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Thương Mại Và Dịch Vụ Tiến Minh
Click để đánh giá