Mô tả công việc
Joola is expanding in Vietnam’s pickleball community, and we’re seeking a motivated Sales Executive to build and maintain relationships with coaches and facilities nationwide. You’ll help grow the brand by establishing partnerships, driving sales, and increasing brand visibility. This role requires strong communication skills, a passion for sports, and a proactive approach to customer relationships and brand representation.
Key Responsibilities:
Develop and Manage Partnerships
Identify and establish partnerships with pickleball coaches and facilities across Vietnam, promoting Joola’s programs and benefits.
Onboard partners and provide necessary resources to promote Joola products.
Promotion and Program Support
Lead promotion of the RPO platform and Facility Program, ensuring coaches and facilities are equipped with branded gear and promotional materials.
Facilitate sponsorships and event support.
Relationship Management and Customer Support
Serve as the primary contact for coaches and facilities, managing orders and maintaining strong, long- term relationships.
Sales and Promotion Coordination
Drive sales through coaches and pro- shops, organizing promotions, events, and tournaments to increase brand visibility.
Market Research and Reporting
Conduct market research on facilities, trends, and opportunities in Vietnam’s pickleball scene.
Track partnership and sales data, providing regular updates to management.
Yêu cầu công việc
Self- motivated, organized, and customer- focused, with strong attention to detail.
Minimum of 3 years of experience in sales, business development, or relationship management, ideally within sports, fitness, or consumer goods sectors.
Excellent communication and negotiation skills with a talent for building rapport and managing relationships.
Passion for sports, particularly pickleball, and a willingness to travel extensively across Vietnam.
Quyền lợi
Dynamic Team Environment: Join a supportive and fast- growing company that values professionalism, innovation, and growth.
Professional Development: Gain valuable experience in sales, relationship management, and international brand representation.
Impactful Work: Contribute to the growth of a world- class sports brand and the pickleball community in Vietnam.
Competitive Compensation: Base salary with attractive performance- based commissions.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-17 20:50:03
Thành lập vào ngày 16/03/2001, đến nay Khu Công viên phần mềm Quang Trung (QTSC) đã thu hút được 142 doanh nghiệp CNTT trong đó có 6 doanh nghiệp có quy mô trên 1.000 người với 650 sản phẩm, giải pháp và là nơi phục vụ cho 21.621 người học tập, làm việc thường xuyên.
Tính đến nay, QTSC là công viên phần mềm đầu tiên và lớn nhất tại Việt Nam. Vào ngày 03/03/2016, Thủ tướng đồng ý thí điểm thành lập chuỗi QTSC, tạo bước đột phá trong phát triển công nghiệp phần mềm và khởi nghiệp sáng tạo nhằm phát huy vai trò và thương hiệu sẵn có: QTSC, Khu Công nghệ Phần mềm ĐH Quốc Gia TPHCM (VNU-ITP). Ngày 28/12/2019, chuỗi QTSC đã kết nạp thành viên mới là Trung tâm Công nghệ thông tin Thừa Thiên Huế (HueCIT). Ngày 18/06/2021, Thủ tướng Chính phủ ban hành Quyết định số 966/QĐ-TTg về việc tiếp tục thí điểm mô hình Chuỗi Công viên phần mềm Quang Trung đến ngày 31/12/2023. Ngày 18/03/2023, Thủ tướng Chính phủ ban hành Quyết định số 260/QĐ-TTg về việc kết nạp Trung tâm Công nghệ thông tin và Truyền thông tỉnh Bình Định là thành viên Chuỗi Công viên phần mềm Quang Trung. Theo đó, tổng số thành viên chính thức của Chuỗi tính đến nay là 04 thành viên.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2001
Mission
Để đảm bảo vị thế là vai trò đầu tàu trong ngành CNPM của Việt Nam, từ năm 2016, lãnh đạo QTSC cũng đặt ra mục tiêu phải chuyển mình, thay đổi cách làm để tiếp cận công nghệ mới và thúc đẩy việc gia tăng giá trị sản phẩm - dịch vụ của doanh nghiệp nội khu phát triển và thực hiện.