Việc làm Thực Phẩm Năm Mục Tiêu

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH MTV Thực Phẩm Năm Mục Tiêu
Club Lounge Manager
Thực Phẩm Năm Mục Tiêu
37 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 8
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 8
Thông tin cơ bản
Mức lương: 12 - 20 triệu
Chức vụ: N/A
Ngày đăng tuyển: 09/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/08/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Nam Từ Liêm - Hà Nội

Mô tả công việc

JOB SUMMARY

Serves as the property Manager on Duty and oversees all property operations, ensuring that the highest levels of hospitality and service are provided. Represents property management in resolving any guest related situation. Manages the flow of questions and directs guests within the lobby. Serves as Guest Relations Manager and handles the tracking of service issues.

Leading Guest Services Teams

• Utilizes interpersonal and communication skills to lead, influence, and encourage others; advocates sound financial/business decision making; demonstrates honesty/integrity; leads by example.

• Encourages and builds mutual trust, respect, and cooperation among team members.

• Serves as a role model to demonstrate appropriate behaviors.

• Supervises and manages employees. Manages all day-to-day operations. Understands employee positions well enough to perform duties in employees' absence.

• Celebrates successes and publicly recognizes the contributions of team members.

• Establishes and maintains open, collaborative relationships with employees and ensures employees do the same within the team.

Ensuring Exceptional Customer Service

• Provides services that are above and beyond for customer satisfaction and retention.

• Improves service by communicating and assisting individuals to understand guest needs, providing guidance, feedback, and individual coaching when needed.

• Manages day-to-day operations, ensuring the quality, standards and meeting the expectations of the customers on a daily basis.

• Serves as a leader in displaying outstanding hospitality skills.

• Sets a positive example for guest relations.

• Responds to and handles guest problems and complaints.

• Empowers employees to provide excellent customer service.

• Observes service behaviors of employees and provides feedback to individuals.

• Strives to improve service performance.

Implementing Projects and Policies

• Implements the customer recognition/service program, communicating and ensuring the process.

• Ensures property policies are administered fairly and consistently, disciplinary procedures and documentation are completed according to Standard and Local Operating Procedures (SOPs and LSOPS) and support the Peer Review Process.

• Manages payroll administration.

Conducting Human Resource Activities

• Identifies the developmental needs of others and coaching, mentoring, or otherwise helping others to improve their knowledge or skills.

• Provides guidance and direction to subordinates, including setting performance standards and monitoring performance.

• Participates in employee progressive discipline procedures.

Additional Responsibilities

• Provides information to supervisors, co-workers, and subordinates by telephone, in written form, e-mail, or in person.

• Analyzes information and evaluating results to choose the best solution and solve problems.

• Informs and/or updates the executives, the peers and the subordinates on relevant information in a timely manner.

Quyền lợi được hưởng

Benefits:

· Competitive remuneration package

· Opportunity to work at one of the biggest hotel groups in the world.

· International and professional but friendly 5-star working environment.

· Delicious and nutritious meal at Hotel Associate restaurant.

· Uniform provided by Hotel.

· Attractive program with Preferential Prices for Employees.

· Food and Beverage discount at Hotel restaurant.

· Social Insurance, Health Insurance and Accident Insurance as per law

· Accident 24/7 Insurance

· Other benefits following Hotel policy & Vietnam labor law

Yêu cầu công việc

Education and Experience

• High school diploma or GED; 2 years experience in the guest services, front desk, or related professional area.

OR

• 2-year degree from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major; no work experience required.

Yêu cầu hồ sơ

How to apply: nộp qua Hotel Job
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH MTV Thực Phẩm Năm Mục Tiêu
Thực Phẩm Năm Mục Tiêu Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Lô C2-11 đường Trần Nhân Tông, Phường Thọ Quang, Quận Sơn Trà, Thành phố Đà Nẵng, Việt Nam

Công ty TNHH MTV Thực Phẩm Năm Mục Tiêu ngành nghề / sản phẩm kinh doanh: Thực phẩm Đông lạnh (Thit;, Cá, Gà, Xúc xích,….) được thành lập theo quyết định của Sở Kế hoạch Đầu tư thành phố Đà Nẵng cấp ngày 10 tháng 09 năm 2015, công ty TNHH MTV Thực phẩm Năm Mục Tiêu có trụ sở chính tại số Lô C2-11, Đường Trần Nhân Tông, Quận Sơn Trà, Tp Đà Nẵng với các lĩnh vực, ngành nghề chính như sản xuất, chế biến và kinh doanh các mặt hàng thực phẩm nhập khẩu.

Ngay sau khi thành lập, công ty đã từng bước củng cố lại cơ cấu hoạt động kinh doanh dịch vụ, cũng như chú trọng cải tiến công tác, cách thức làm việc đáp ứng yêu cầu của khách hàng Đầu năm 2016, Công ty chú trọng ổn định và phát triển thị trường phía bắc với việc mở văn phòng đại diện tại Hà Nội, phân phối trực tiếp cho thị trường Hà Nội và các khu vực lân cận.

Những nghề phổ biến tại Thực Phẩm Năm Mục Tiêu

Bạn làm việc tại Thực Phẩm Năm Mục Tiêu? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thực Phẩm Năm Mục Tiêu

Thực Phẩm Năm Mục Tiêu

Click để đánh giá