Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Purpose & Scope:
- Responsible for the development and performance of commercial sales, primarily focusing on key accounts in FTL.
- Lead and manage the sales and business solutions (BS) teams to exceed revenue and profit targets.
- Advise the Business Unit (BU) Head on network expansion and seek business opportunities nationwide.
Key Responsibilities:
- Sales Performance: Manage sales targets, including both individual and team performance, focusing on project management for key accounts (e.g., TTI, WN, AT, ITLBD).
- Customer Satisfaction: Manage internal and external customer complaints to ensure smooth operations.
- Project Management: Lead projects for FTL, including creating SOPs and reporting KPIs and performance updates.
- Human Resource Management: Focus on team succession planning, training, and turnover management.
Yêu Cầu Công Việc
Special Requirements:
- Willingness to work overtime and go on business trips.
- Participation in other projects as required.
Qualifications & Skills:
- A bachelor’s degree, preferably in logistics or a related field.
- A minimum of three years of experience in sales within the logistics field, with preference for experience in trucking operations.
- Proficiency in English, computer skills, and data analysis.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Phụ cấp khác:
Luch allowance
Telephone allowance - Thời gian thử việc: 2 months with full salary
- Độ tuổi: Trên 30
- Thời gian làm việc: Monday - Friday
- Ngày nghỉ: 12days/year
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty Tân Tân được thành lập từ năm 1984, Là một thương hiệu quốc gia nổi tiếng hàng đầu trong ngành chế biến các loại hạt, đặc biệt là đậu phộng với các mùi vị đặc trưng. Với dây chuyền sản xuất hiện đại và công nghệ tiên tiến, các dòng sản phẩm của Tân Tân được người tiêu dùng trong và ngoài nước tin dùng ủng hộ. Với tốc độ tăng trưởng hàng năm trên 25%, sản phẩm của Tân Tân bao phủ khắp các kênh bán hàng. Chiếm 80% thị phần trên cả nước, với hơn 40.000 điểm bán lẻ và 80 nhà phân phối là khách hàng nội địa và xuất khẩu sang nhiều nước trên thế giới. Do nhu cầu mở rộng sản xuất kinh doanh, Công ty đang tìm kiếm những ứng viên đầy tâm huyết để đồng hành và phát triển cùng Chúng tôi.