Việc làm TRỒNG TRỌT TÂN TÂN

Cập nhật 09/11/2024 11:17
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH MTV THƯƠNG MẠI - SẢN XUẤT - TRỒNG TRỌT TÂN TÂN
Retail Manager (Giám Đốc Bán Lẻ)
TRỒNG TRỌT TÂN TÂN
17 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 06/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 07/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

This role will have overall responsibility for the conceptualization, development & implementation of the retail sales strategy for aggressive growth aimed at driving high performance and operational efficiency by ensuring that SO targets are achieved.

Main responsibilities:

1. Training

2. Retail management:

- Decompose the SO BP targets for all categories into category/time/channel dimensions, formulate and implement retail strategies, and monitor the progress of SO targets achievement;

- Make PSI plan for each channel

- Take over the strategy of new product launch, and implement it as terminal retail promotion activities and management actions, focusing on the achievement of SO goals of structural products and new products in each category, and improving product structure

- Market survey, ensure maintenance of detailed customer database, and carry out ongoing customer trend analysis to support retail sales strategies

- Analyze the performance of the retail system and new concepts to inform ongoing and future strategies;

- Manage retail digitalization aligned with retail management strategies.

3. Terminal management and optimization:

- Take over the marketing strategy of the structural products of the marketing department;

- Execute terminal construction;

- Based on the terminal image standards output by the Marketing department, plan the placement of relevant terminal materials to ensure standardized deployment to the terminal;

- Manage sample units, devices, and promotional gifts.

4. Standardization & improvement of retail management’s efficiency:

- Define the standards of the retail management process, and promote the application and optimization of the retail management processes;

- Standardized management of terminal prototypes

- Based on the product knowledge standards output by the branch marketing department, refine the localization standards related to sales reception, speech, and other scenarios, train and empower and evaluate sales representatives (shopping guides), and ensure that product advantages can be conveyed to consumers;

- Monitoring, evaluating, and improving the implementation of the retail management standards.

5. Relationship:

- Work cross-functionally and closely with Marketing, Sales, Planning & Logistics, Product Operation, and Finance to drive growth.

- Build and maintain positive and productive relationships with key stakeholders

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor's degree, or Master's degree;
  • Fluent communication skill in English or Chinese (verbal and written) is a must
  • 3 – 5 years of experience in executing retail strategies, and retail operations (Mobile/ FMCG industries are preferable)   
  • Ability to quickly develop wide-ranging cross-functional partnerships and establish productive relationships to address complex problems
  • Critical thinking and data-driven
  • Solid change management, a strong dare to change the strong mindset
  • Strong leadership, supervises mentoring and coaching for team members

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH MTV THƯƠNG MẠI - SẢN XUẤT - TRỒNG TRỌT TÂN TÂN
TRỒNG TRỌT TÂN TÂN Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
780 Nguyễn Duy , Phường 12, Quận 8

Công Ty Tân Tân được thành lập từ năm 1984, Là một thương hiệu quốc gia nổi tiếng hàng đầu trong ngành chế biến các loại hạt, đặc biệt là đậu phộng với các mùi vị đặc trưng. Với dây chuyền sản xuất hiện đại và công nghệ tiên tiến, các dòng sản phẩm của Tân Tân được người tiêu dùng trong và ngoài nước tin dùng ủng hộ. Với tốc độ tăng trưởng hàng năm trên 25%, sản phẩm của Tân Tân bao phủ khắp các kênh bán hàng. Chiếm 80% thị phần trên cả nước, với hơn 40.000 điểm bán lẻ và 80 nhà phân phối là khách hàng nội địa và xuất khẩu sang nhiều nước trên thế giới. Do nhu cầu mở rộng sản xuất kinh doanh, Công ty đang tìm kiếm những ứng viên đầy tâm huyết để đồng hành và phát triển cùng Chúng tôi.

Những nghề phổ biến tại TRỒNG TRỌT TÂN TÂN

Bạn làm việc tại TRỒNG TRỌT TÂN TÂN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TRỒNG TRỌT TÂN TÂN

TRỒNG TRỌT TÂN TÂN

Click để đánh giá