Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Strategic and operational responsibility of the Business Field in the region, including P&L responsibility, in coordination with the GFM.
Responsible for achieving the local Business Field commercial targets (P&L), including sales, costs and EBIT
Responsible for definition of the local BF strategy (taking explicit account of the global and regional BF strategy) as well as implementation and controlling
Responsible for the local product portfolio of the BF including innovation, relaunch and elimination of products (taking explicit account of global product portfolio strategy)
Responsible for implementing performance processes, IT-tools and quality management within the local BF on the basis of global and regional policies and in coordination with the relevant Service Functions
Responsible for implementation of technical requirements related to relevant accreditation standards
Responsible for know-how application in the local area
Disciplinary and technical responsibility for the employees of the particular local BF
Adherence to & implementation of corporate guidelines and regulations
Perform other duties as assigned
Yêu Cầu Công Việc
Master's /Bachelor's Degree
Level of knowledge (User, Expert, Programmer)
Comprehensive understanding of concepts and principles throughout the company
Good knowledge about the industry, latest developments and changing market conditions
English skills
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty Tân Tân được thành lập từ năm 1984, Là một thương hiệu quốc gia nổi tiếng hàng đầu trong ngành chế biến các loại hạt, đặc biệt là đậu phộng với các mùi vị đặc trưng. Với dây chuyền sản xuất hiện đại và công nghệ tiên tiến, các dòng sản phẩm của Tân Tân được người tiêu dùng trong và ngoài nước tin dùng ủng hộ. Với tốc độ tăng trưởng hàng năm trên 25%, sản phẩm của Tân Tân bao phủ khắp các kênh bán hàng. Chiếm 80% thị phần trên cả nước, với hơn 40.000 điểm bán lẻ và 80 nhà phân phối là khách hàng nội địa và xuất khẩu sang nhiều nước trên thế giới. Do nhu cầu mở rộng sản xuất kinh doanh, Công ty đang tìm kiếm những ứng viên đầy tâm huyết để đồng hành và phát triển cùng Chúng tôi.