Mô tả công việc
1. Recruitment (Local & international offices)
Partner with hiring managers to determine talent needs, develop and execute immediate and long-term recruitment strategies to meet business objectives and needs.
Prepare recruitment material.
Proactively conduct market research and source potential candidates through internal & external channels.
Perform the end-to-end recruitment process including screening calls, assessment, in-person interview scheduling,...
Announce results and send job offers to qualified candidates.
Build and maintain close relationship with hiring managers, candidates, and other relevant stakeholders.
2. Onboarding & Offboarding
Facilitate the onboarding process for new hires, including orientation and training.
Coordinate offboarding activities, including exit interviews and necessary paperwork.
3. Employee database management
Prepare and follow up employment contracts and HR-related documents (probation contract, labor contract, non-disclosure agreement, minutes of handover, promotion, resignation,...).
Maintain accurate employee records, both hard copy and electronic, ensuring timely updates and corrections.
4. Employee relation
Act as a bridge between employees and BOD on employee relation issues (both VN and international offices).
5. Company events
Assist in organizing internal events: Tet, 8/3, sport day, company trip, mid - autumn festival, 20/10, Christmas, YEP,...
6. Reporting
Provide monthly/quarterly/annual recruitment reports to Leader/Manager.
7. Other tasks assigned by Leader/Manager.
Yêu cầu công việc
Bachelor's degree in business administration, Human Resource Management, or related majors.
Minimum 2 years of working experience in recruitment.
Fluent in English (to work with foreigner candidates).
Familiar with recruitment platforms and professional networks.
Candidate sourcing and database management.
Communication and interview skills.
Experienced in hiring for Singapore and Hong Kong market is preferable.
Quyền lợi được hưởng
Salary review: 2 times/year.
13th month salary.
Accessible career path and promotion opportunities.
Bonus on National Holiday, Birthday.
Leaves: 12 days of annual leave + birthday leave + seniority leave.
Additional healthcare insurance.
Team-building, company trip, Noel, charity, Halloween, Year End Party, mid-autumn, etc.
A professional, dynamic, international working environment.
Self-served lounge with coffee, tea, snack, etc.
Công ty TNHH MTV vận tải và du lịch JAC tiền thân là Công ty xe du lịch Hà Nội, được thành lập từ năm 1992, là một trong những thương hiệu tiên phong trong lĩnh vực vận tải tại Hà Nội.
JAC tâm niệm, cội nguồn của uy tín thương hiệu đến từ sự hài lòng của khách hàng trong từng sản phẩm, dịch vụ, dự án. Tất cả các thành viên trong đại gia đình JAC luôn nỗ lực phấn đấu không ngừng, hoàn thiện kĩ năng của bản thân để phục vụ khách hàng chu đáo, tận tình nhất từ đó mang đến những trải nghiệm tuyệt vời cho đối tác-khách hàng khi làm việc cùng chúng tôi.
Trải qua hơn 25 năm đầy thách thức và dần trưởng thành cùng với niềm tin của đối tác - khách hàng - JAC trở thành thương hiệu uy tín, là cánh chim đầu đàn trong nhiều lĩnh vực chúng tôi tham gia.
JAC hôm nay đã đầu tư hơn 200 đầu xe ô tô hiện đại nhất với đủ loại từ 4 đến 47 chỗ - được đánh giá là một trong những thương hiệu mạnh, có tầm nhìn dài hạn, phát triển năng động, có tiềm lực để hội nhập và vươn tầm khu vực. Đó cũng là ước vọng và niềm tin mãnh liệt của Chúng tôi!