A SOLUTION-ORIENTED TEAM PLAYER WITH A CUSTOMER-CENTRIC MIND AND TECHNICAL LEADERSHIP.
1. KEY RESPONSIBILITIES
- Manage the relationship with clients and all stakeholders around the world.
- Apply management skills and knowledge to all project phases, and contribute to making dreams into websites together with an awesome engineering team.
- Manage the project estimating activities and coordinate schedule of activities related to the project
- Conduct project meetings to communicate individual roles, project expectations, and ensure that all project team members have the tools and training required to perform effectively.
- Monitor projects on a regular basis, evaluate progress and quality and manage issue resolution processes to ensure corrective actions are taken.
- Utilize industry best practices, techniques, and standards throughout the entire project execution
- Analyze and discuss the potential risk or benefit involved in using the specified technology solution to address the project requirements.
- Have an infectious can-do attitude that inspires others and encourages great performance in a fast-moving environment.
2. REQUIRED SKILLS & QUALIFICATIONS
- Bachelor’s Degree required, from 1 year of project management and related experience
- Have good knowledge of e-commerce and technology
- Fluent English and computer literacy are required
- Managerial experience applying analytical thinking and problem-solving skills
- Strong familiarity with project management software tools, methodologies, and best practices
- Project Management Professional (PMP) certification is a plus
- Experienced with PHP/Magento development is a plus
- Own or potentially develop BSS core values FIRE: Fervor, Face the challenge, Integrity, Responsibility, Respect, Enjoy
3. BENEFITS
- Salary: up to 35M VND (Review after first 2 months and every 6 months). 13th month salary based on the business performance. Personal computer is provided.
- Youthful working environment (95% are 9x). Opportunities to participate in clubs: football, running, game,…. Dynamic internal culture, at BSS we respect differences, and focus on human development.
- Working in one of the leading Magento companies in Vietnam which are the first to be both Select Extension Builder and Business Solution Partner of Magento. 100% International customers.
- Benefiting from frequent training courses, competence tests, English, and other career skills…
- Benefiting from birthday presents, seniority allowance, coverage of specialization courses fee or career certificate.
- Working time: 5 days per week, 8h30 to 17h45, from Monday to Friday. Allowed 13.5 days absence per year (12 days absence according to laws and 1.5 day absence for annual company trip)
- Chance to participate in team-building, picnics, summer trip, voluntary activities … regularly organized by BSS
- Convenient office at the 18th floor with scenic views. Tea, coffee and drinks are always available at the office.
- Social Insurance and Health Insurance are paid by company after 2 months of working trial and others benefit according to the Labour Law
Công ty TNNH Nhất Nước có tên viết tắt là NNC, được thành lập từ năm 2003. Với trên10 năm kinh nghiệm hoạt động, NNC đã phát triển được nhiều sản phẩm cạnh tranh chiến lược của quốc gia, tích lũy được nhiều kinh nghiệm qua nhiều dự án và đã xây dựng được cơ sở nhà máy, con người giàu kinh nghiệm, sản phẩm đạt chất lượng cao. Khách hàng thường xuyên, đối tác tin cậy là sức mạnh và sự phát triển bền vững của NNC.
Với đội ngũ lãnh đạo, chuyên gia, kỹ sư, cử nhân, thợ kỹ thuật bậc cao năng động, đầy nhiệt huyết, sáng tạo và kinh nghiệm vượt bậc sẽ mang đến cho khách hàng và đối tác những sản phẩm, dịch vụ luôn cạnh tranh với chất lượng hàng đầu.
Chính sách chất lượng của NNC là:
“ Tự hào trên từng sản phẩm, uy tín ở mọi công trình
Đối tác là bạn hiền, khách hàng là ưu tiên”
NNC tự ý thức được việc xây dựng và duy trì phát triển thương hiệu là việc làm luôn được đặt lên hàng đầu. Vì vậy, toàn bộ đội ngũ cán bộ nhân viên của NNC đều ý thức và khắt khe với bản thân trong mọi công việc mình đã làm, đang làm và sẽ làm. Mọi yêu cầu của khách hàng, đối tác, thị trường đòi hỏi về sản phẩm và dịch vụ của NNC đều được mọi thành viên lắng nghe và đáp ứng.
NNC khẳng định và cam kết tuân thủ chính sách đưa ra, trách nhiệm trong từng sản phẩm và dịch vụ mình cung cấp, uy tín và thiện chí trong hợp tác. NNC sẽ là đối tác tin cậy của mọi khách hàng khi hợp tác với NNC.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2003
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành