TikTok is the leading destination for short-form mobile video. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok's global headquarters are in Los Angeles and Singapore, and its offices include New York, London, Dublin, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seoul, and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.
The integrated marketing team crafts and executes integrated marketing and communications & campaign strategies that resonate with our diverse audience across SEA. The team builds brand awareness, drive user engagement, and enhance the overall shopping experience. Whether it's launching innovative marketing campaigns, optimizing user interfaces, or crafting compelling narratives, the team's contributions are essential to TikTokShop's success in SEA.
In this role, you will act as the strategic architect, transforming business and brand challenges/opportunities into compelling creative and communication directions. This role demands a strategist who combines creativity with analytical acumen to devise communication strategies that effectively tackle brand challenges/opportunities. The planner will collaborate closely with To-Consumer, To-Business, and Media teams to ensure campaigns are cohesive and impactful.
Roles & Responsibilities
- Insight Development: Leverage existing internal analytic tools, BHT, social listening, regional research, and conduct local research (if needed) to gather valuable insights and form creative and communication strategies
- Market and Competition Analysis: Stay updated on competitor movements, communication trends, and cross-field case studies to enrich market knowledge and initiate impactful campaigns
- Creative Brief Development: Write detailed creative briefs for all types of campaigns, including To-Consumer and To-Business, and provide the ideal environment for creative development. Combine market data, qualitative/desk research, product knowledge, and execution references to enable the creative team to produce innovative ideas, especially for digital platforms
- Communication Strategy: Develop communication strategies and work closely with internal and external teams to ensure integrated communication across all touchpoints
- Reputation Building: Document case studies and prepare award submissions to highlight the marketing team's achievements and build its reputation
- Cross-functional Collaboration: Act as the center of expertise to collaborate with Marketing Team (To-C/To-B/Media), Platform Campaigns, and IP Campaigns and other XFN to co-develop cohesive and effective campaigns
Minimum Qualification:
- Minimum of 2 years of experience in an agency setting, preferably in roles such as Creative Planner or Strategic Planner (e-commerce client exposure is a plus)
- Ability to blend creativity with analytical skills to develop effective communication strategies
- Comfortable working in a fast-paced environment and flexible enough to deliver campaigns of varying scales within short lead times
- Ability to work independently and demonstrate strong self-motivation
Công ty TNNH Nhất Nước có tên viết tắt là NNC, được thành lập từ năm 2003. Với trên10 năm kinh nghiệm hoạt động, NNC đã phát triển được nhiều sản phẩm cạnh tranh chiến lược của quốc gia, tích lũy được nhiều kinh nghiệm qua nhiều dự án và đã xây dựng được cơ sở nhà máy, con người giàu kinh nghiệm, sản phẩm đạt chất lượng cao. Khách hàng thường xuyên, đối tác tin cậy là sức mạnh và sự phát triển bền vững của NNC.
Với đội ngũ lãnh đạo, chuyên gia, kỹ sư, cử nhân, thợ kỹ thuật bậc cao năng động, đầy nhiệt huyết, sáng tạo và kinh nghiệm vượt bậc sẽ mang đến cho khách hàng và đối tác những sản phẩm, dịch vụ luôn cạnh tranh với chất lượng hàng đầu.
Chính sách chất lượng của NNC là:
“ Tự hào trên từng sản phẩm, uy tín ở mọi công trình
Đối tác là bạn hiền, khách hàng là ưu tiên”
NNC tự ý thức được việc xây dựng và duy trì phát triển thương hiệu là việc làm luôn được đặt lên hàng đầu. Vì vậy, toàn bộ đội ngũ cán bộ nhân viên của NNC đều ý thức và khắt khe với bản thân trong mọi công việc mình đã làm, đang làm và sẽ làm. Mọi yêu cầu của khách hàng, đối tác, thị trường đòi hỏi về sản phẩm và dịch vụ của NNC đều được mọi thành viên lắng nghe và đáp ứng.
NNC khẳng định và cam kết tuân thủ chính sách đưa ra, trách nhiệm trong từng sản phẩm và dịch vụ mình cung cấp, uy tín và thiện chí trong hợp tác. NNC sẽ là đối tác tin cậy của mọi khách hàng khi hợp tác với NNC.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2003
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành