We are seeking a dedicated and proactive HR Admin Assistant to join our HR Admin team. This role is integral to supporting various administrative functions, human resources initiatives, and accounting tasks supporting.
Job Description
Training & Development:
- Develop and coordinate comprehensive training programs and development initiatives in collaboration with other departments.
- Ensure training processes and procedures are documented and followed.
- Conduct and monitor the annual performance appraisal system to support employee growth and development.
- Handle all aspects of expat liaison, including but not limited to work permits, residency cards, and business visas.
- Organize company events and activities to foster a positive work environment.
- Manage administrative tasks such as purchasing, office maintenance, pantry supplies, stationery, business trip preparations …
- Support accounting process, payment process, contract review, SAP- invoices input, budget controlling, ... Ensure timely and accurate processing of invoices and payments.
- Finalize attendance records and maintain accurate monthly timesheets.
- Collect information regarding salary reviews and promotions under the directions.
- Maintain and update the HR information system to ensure accuracy and compliance.
- Regularly review and update HR policies to align with current best practices and legal requirements.
- Provide regular budget reports and insights to ensure financial control.
- Update, structure and provide guidance on best practices related to policies and laws to others.
Job Requirements
- College/ Bachelor graduated with background in Human Resources.
- 2 - 3 years experience in administrative and HR support roles.
- Proficiency in Microsoft Office or relevant HR software.
- Strong knowledge of labor laws.
- Fluent in English. Proficiency in French is a big advantage.
- Good communication skills.
- Good problem-solving and researching skills.
- Energetic and eager to tackle new projects and ideas.
- Well-organized.
- Can-do attitude.
Professional, Open-minded and Creative Environment:
- International, friendly, proactive, supportive workplace.
- Great teamwork with Agile mindset.
- Fostering mutual respect and understanding.
- Strong sharing culture to improve individual development.
- Extensive training and in-depth knowledge sharing sessions.
- Online internal learning hub with various categories in hard skills & soft skills (languages, programming language, data visualization…).
- Individual empowerment.
- Work from home 2 days/ week.
- Dell laptop and external monitor for your work.
- 100% salary on probationary period.
- Up to 2-month performance bonus.
- 15 annual leave days + 6 sick leave days (plus 1 annual leave day for every 3-year working).
- Annual health check-up and premium health insurance for employee (and your beloved children after 3-working year).
- Various attractive teambuilding activities and company trip.
- Sport, personal activities sponsor.
Công ty TNNH Nhất Nước có tên viết tắt là NNC, được thành lập từ năm 2003. Với trên10 năm kinh nghiệm hoạt động, NNC đã phát triển được nhiều sản phẩm cạnh tranh chiến lược của quốc gia, tích lũy được nhiều kinh nghiệm qua nhiều dự án và đã xây dựng được cơ sở nhà máy, con người giàu kinh nghiệm, sản phẩm đạt chất lượng cao. Khách hàng thường xuyên, đối tác tin cậy là sức mạnh và sự phát triển bền vững của NNC.
Với đội ngũ lãnh đạo, chuyên gia, kỹ sư, cử nhân, thợ kỹ thuật bậc cao năng động, đầy nhiệt huyết, sáng tạo và kinh nghiệm vượt bậc sẽ mang đến cho khách hàng và đối tác những sản phẩm, dịch vụ luôn cạnh tranh với chất lượng hàng đầu.
Chính sách chất lượng của NNC là:
“ Tự hào trên từng sản phẩm, uy tín ở mọi công trình
Đối tác là bạn hiền, khách hàng là ưu tiên”
NNC tự ý thức được việc xây dựng và duy trì phát triển thương hiệu là việc làm luôn được đặt lên hàng đầu. Vì vậy, toàn bộ đội ngũ cán bộ nhân viên của NNC đều ý thức và khắt khe với bản thân trong mọi công việc mình đã làm, đang làm và sẽ làm. Mọi yêu cầu của khách hàng, đối tác, thị trường đòi hỏi về sản phẩm và dịch vụ của NNC đều được mọi thành viên lắng nghe và đáp ứng.
NNC khẳng định và cam kết tuân thủ chính sách đưa ra, trách nhiệm trong từng sản phẩm và dịch vụ mình cung cấp, uy tín và thiện chí trong hợp tác. NNC sẽ là đối tác tin cậy của mọi khách hàng khi hợp tác với NNC.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2003
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành