Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
* WE OFFER THE BENEFIT PACKAGE FOR THIS POSITION AS BELOW:
- 4 SATURDAYS OFF/MONTH (Since Mar. 2025), Leave office at 4 pm on Friday.
- Free Shuttle bus from Ba Ria Vung Tau/ Cantavil Thu Duc/ Thu Duc Crossroad/ Bien Hoa to Nhon Trach (our factory ~ 40 minutes for travelling)
- "Star of the Month" bonus: 2.000.000 VND/Month
- Health care insurance (after probation)
- Performance Evaluation bonus yearly up to 1 month of basic salary
- Public holidays and company day bonus up to 2.000.000 VND
- Participate in team building activities 600.000 VND/year.
- Year end bonus
- 3 Years Service/Contribution Award: Medal & 2.480.000 VND (half-month regional salary)
- 5 Years Service/Contribution Award: Medal & 4.960.000 VND (1-month regional salary)
- Each next 5 Years Service Contribution Award: Medal & 1 gold thread (1 chỉ vàng)
- Extensive training opportunities from third parties, including IATF: 16949, 5 Core Tools, VDA6.3, ISO 27001, Tisax, and more.
- Collaborate in an English speaking, professional workplace.
* JOB DESCRIPTION
We are seeking a dynamic Quality Engineering Supervisor to lead and manage quality engineering activities during the R&D and product development phases.
- Supervise and mentor a team of quality engineers in the R&D phase.
- Oversee design verification and validation processes to ensure compliance with applicable standards.
- Conduct root cause analysis and drive corrective actions for design-related quality issues.
- Support the implementation and ensure that the requirements of the Quality Management System are put into practice on a permanent basis.
- Develop, implement, and maintain a robust reporting system of company performance to AC management at appropriate intervals.
- Lead to implement the organization problem solving process and system.
- Implement internal audit activity with records, follow up and verify effectiveness of corrective actions.
- Ensure APQP and PPAP process is followed for new products and models. Assist as necessary on completion of process flow charts, FMEA and control plans for the product.
- Interface with Technical Department on Work Instruction development, proper inspection and gauging frequencies, and process doc. as required.
- Planning, supervision, lead implementation of QC tools
- Monitor tester performance and analyze recorded data to prevent failure during production.
- Manage the operation of quality test and inspection and liaison programs.
- Support QM to be in charge of all customers’ returns/complaints & keep track of all 8D and provide timely update status of corrective action / 8D.
- Cooperate with counterpart in AC Europe on product quality issue and customer satisfaction.
- Assist Technical Manager and Customer Services in warranty analysis and return sales from customer plants as required.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in engineering or related field; advanced degree preferred.
- Proven experience in quality engineering, with a focus on R&D or product development.
- Strong understanding of design control processes, risk management, and validation techniques
- Strong quality engineering, Process, tooling and measurement
- Experience in the Position Quality Engineer Automotive Industry is a plus.
- Knowledge about Lean Management.
- Good Microsoft Office user skills.
- Good English communication skills.
- Certified Lead Auditor on VDA 6.3 or IATF 16949 internal auditor is a plus.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNNH Nhất Nước có tên viết tắt là NNC, được thành lập từ năm 2003. Với trên10 năm kinh nghiệm hoạt động, NNC đã phát triển được nhiều sản phẩm cạnh tranh chiến lược của quốc gia, tích lũy được nhiều kinh nghiệm qua nhiều dự án và đã xây dựng được cơ sở nhà máy, con người giàu kinh nghiệm, sản phẩm đạt chất lượng cao. Khách hàng thường xuyên, đối tác tin cậy là sức mạnh và sự phát triển bền vững của NNC.
Với đội ngũ lãnh đạo, chuyên gia, kỹ sư, cử nhân, thợ kỹ thuật bậc cao năng động, đầy nhiệt huyết, sáng tạo và kinh nghiệm vượt bậc sẽ mang đến cho khách hàng và đối tác những sản phẩm, dịch vụ luôn cạnh tranh với chất lượng hàng đầu.
Chính sách chất lượng của NNC là:
“ Tự hào trên từng sản phẩm, uy tín ở mọi công trình
Đối tác là bạn hiền, khách hàng là ưu tiên”
NNC tự ý thức được việc xây dựng và duy trì phát triển thương hiệu là việc làm luôn được đặt lên hàng đầu. Vì vậy, toàn bộ đội ngũ cán bộ nhân viên của NNC đều ý thức và khắt khe với bản thân trong mọi công việc mình đã làm, đang làm và sẽ làm. Mọi yêu cầu của khách hàng, đối tác, thị trường đòi hỏi về sản phẩm và dịch vụ của NNC đều được mọi thành viên lắng nghe và đáp ứng.
NNC khẳng định và cam kết tuân thủ chính sách đưa ra, trách nhiệm trong từng sản phẩm và dịch vụ mình cung cấp, uy tín và thiện chí trong hợp tác. NNC sẽ là đối tác tin cậy của mọi khách hàng khi hợp tác với NNC.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2003
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành