Mô tả công việc
Quality assurance operation & training
Observe online class directly or via records as scheduled or when needed;
Conduct onboard training or other necessary training for teachers when needed;
Coordinate to reconcile conflicts; complaints between teachers and students;
Assign and record office tasks to teachers properly and effectively;
Follow up with the teacher on completing class feedback and reports;
Coordinate with the teacher in accessing suitable teaching resources; methodology, etc.
Check and approve teaching hours on time;
Support resolving emergency issues in classes when needed;
Attend and conduct observations and academic ranking to candidates while attending demos
Process, policies, and regulation
Support to check, monitor, remind and guide teachers and subordinates (if any) to follow the rules and regulations;
Support team members in handling requests and concerns from teachers;
Collaborate with team members in maintaining the TED operation in the right standard;
Follow all working procedures, policies, rules, and regulations of TED;
Participate in researching and revising processes annually or when needed;
Update and make necessary reports;
Other
Other ad hoc assignments required by Line manager.
Yêu cầu công việc
Skills & Abilities
Have good skills in verbal and non- verbal communication;
Experienced in researching and problem solving skills;
General & Specialist Knowledge
Teaching Certificate (TEFL/ TESOL/ CELTA) is anadvantage;
English proficiency (IELTS/ TOEIC/ Other) being equivalent to C1 in CEFR Level or upwards;
Education & Training
At least Bachelor degree in English Teaching or relating majors;
Relevant Experience
At least 01- 03 years experience in teaching and former experience in academic operation;
Special Requirements
Should be a team player; highly disciplined; proactive and tech- savvy
Computer literacy – MS Office; G- suit; CRM, etc
Quyền lợi
14 days annual leave
Opportunities to promote to higher positions
Health insurance for all employees
Provide laptops for employees
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-29 19:05:02
Công ty TNNH Nhất Nước có tên viết tắt là NNC, được thành lập từ năm 2003. Với trên10 năm kinh nghiệm hoạt động, NNC đã phát triển được nhiều sản phẩm cạnh tranh chiến lược của quốc gia, tích lũy được nhiều kinh nghiệm qua nhiều dự án và đã xây dựng được cơ sở nhà máy, con người giàu kinh nghiệm, sản phẩm đạt chất lượng cao. Khách hàng thường xuyên, đối tác tin cậy là sức mạnh và sự phát triển bền vững của NNC.
Với đội ngũ lãnh đạo, chuyên gia, kỹ sư, cử nhân, thợ kỹ thuật bậc cao năng động, đầy nhiệt huyết, sáng tạo và kinh nghiệm vượt bậc sẽ mang đến cho khách hàng và đối tác những sản phẩm, dịch vụ luôn cạnh tranh với chất lượng hàng đầu.
Chính sách chất lượng của NNC là:
“ Tự hào trên từng sản phẩm, uy tín ở mọi công trình
Đối tác là bạn hiền, khách hàng là ưu tiên”
NNC tự ý thức được việc xây dựng và duy trì phát triển thương hiệu là việc làm luôn được đặt lên hàng đầu. Vì vậy, toàn bộ đội ngũ cán bộ nhân viên của NNC đều ý thức và khắt khe với bản thân trong mọi công việc mình đã làm, đang làm và sẽ làm. Mọi yêu cầu của khách hàng, đối tác, thị trường đòi hỏi về sản phẩm và dịch vụ của NNC đều được mọi thành viên lắng nghe và đáp ứng.
NNC khẳng định và cam kết tuân thủ chính sách đưa ra, trách nhiệm trong từng sản phẩm và dịch vụ mình cung cấp, uy tín và thiện chí trong hợp tác. NNC sẽ là đối tác tin cậy của mọi khách hàng khi hợp tác với NNC.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2003
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành