Mô tả công việc
What you will do
Deliver required KPIs of the assigned credit card for its best profitability;
Work with Data Analyst Team on dashboard(s) of product performance and analysis for problem solving;
Act as a project manager with internal direct stakeholders (Tech, Tech Product, ITBA, Finance & Accounting…) and external associated partner(s) (normally bank) to deliver the product roadmap and required KPIs;
Understand deeply on the product funnel and key reasons behind its performance;
Act as the main contact point for day- to- day operation of credit card product (e.g. handling customer queries, system issues, payment reconciliation,…);
Other tasks assigned by line manager.
Hold responsibility of setting up, tracking and improving growth campaign(s) of the product in charge;
Monitor and enhance the assigned credit card product features and its overall performance;
What you will need
Minimum Qualifications:
University Degree, preferred in the study related to Business / Marketing;
Experience:
Min 02 years experiences in credit card business (including product policy);
SQL & Project Management are a plus.
Essential skills:
Problem Solving, Analytical, Presentation, Microsoft Office.
Personal characteristics:
Good at math / numbers;
Critical- Thinking, Aggressive, Open- minded, Curiosity.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-31 01:15:02
Công Ty TNHH Nông Nghiệp Và Thực Phẩm Toàn Cầu (GAFOOD) chuyên kinh doanh xuất khẩu hàng nông sản : gạo, nông sản đông lạnh và hàng tiêu dùng sang Mỹ, EU, Trung Đông, Singapore, Hong Kong....
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty thành lập năm 2014
Mission
- Khởi đầu bằng niềm đam mê MANG HƯƠNG VỊ VIỆT NAM RA TOÀN CẦU, GAFOOD đóng vai trò như một cầu nối để mang sản phẩm Việt ra thị trường thế giới.Trải qua 06 năm phát triển với mạng lưới đối tác toàn cầu, GAFOOD liên tục khẳng định vị thế của mình trong lĩnh vực xuất khẩu gạo khi phân phối đến nhiều thị trường lớn trên thế giới như: Mỹ, Canada, châu Âu (Vương quốc Anh, Ý, Đan Mạch), Trung Đông (U.A.E, Oman), Úc, Malaysia, Singapore, Hong Kong.