Việc làm Perfetto

Cập nhật 22/12/2024 12:21
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Perfetto Việt Nam
Customer Service Manager
Perfetto 2.0★
1 đánh giá 13 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 30/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

🏤 HQ Tower - 09 Tran Nao, An Khanh Ward, Thu Duc City, HCMC.

⏰ Monday to Friday - 09:00 AM to 06:00 PM


👉🏼 Responsibilities and Duties:

- Enhance customer service to drive engagement and organic growth;

- Manage daily customer interactions, addressing inquiries and guiding them to appropriate services;

- Oversee customer service teams, ensuring performance standards and service quality;

- Train, mentor, and manage team members to foster professional growth;

- Set and track customer satisfaction targets, collaborating to meet or exceed them;

- Develop and implement service procedures, policies, and standards for consistency and quality;

- Enforce policies to streamline operations and ensure effective and professional complaint handling;

- Design and execute customer loyalty programs to boost retention and revenue;

- Monitor team performance via key metrics (response time, resolution rate, customer satisfaction) and provide feedback;

- Analyze performance data and prepare reports for evaluation;

- Stay updated on industry trends and technology, implementing improvements;

- Lead initiatives to improve service workflows and enhance the customer experience;

- Perform other tasks as assigned by the Board of Directors.


✔️Qualifications and Skills:

- At least 5 years of experience in customer service, with 3+ years in a management role (preferably in a call center);

- Fluency in English (4 skills);

- Proficient with customer service software, tools, and multi-channel service;

- Bachelor’s Degree in Business Administration, Communication, or related field;

- Strong experience handling complaints and leading teams in fast-paced environments, high-performing teams;

- Experience in analyzing data to drive service improvements and customer experience programs;

- Awareness of the latest industry trends and technologies;

- Advanced troubleshooting, multitasking, and client-facing communication skills.



👏🏼 Benefits:

● Competitive salary in line with experience and capability;

● Package Salary: 13 months of salary;

● Performance reviews twice a year;

● Premium health care Package for all employee;

● Social, health & unemployment insurance ;

● Annual leave days: 12 days/year;

● Work from home: 3 days/ month;

● Company trip, team building;

● Advantage benefit: Receive 10 hours/month of in-house cleaning services through Btaskee, help you to prioritize relaxation and self-care.

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Trụ sở chính: 195 - 197 Phan Đăng Lưu, Phường 1, Quận Phú Nhuận

Perfetto là nhà phân phối độc quyền của Delonghi, LaCimbali và Elba và Perfetto Coffee tại Việt Nam. Cà phê Perfetto được rang và đóng gói tại Úc và Việt Nam. Cà phê, phụ kiện và dịch vụ chất lượng của chúng tôi được các Đầu bếp trên toàn thế giới đánh giá cao và được người tiêu dùng yêu thích tại các nhà hàng, khách sạn, quán cà phê, cửa hàng bán lẻ và tại nhà cao cấp ở Việt Nam.  Văn hóa của Perfetto có thể được mô tả là cung cấp một môi trường với sự kết hợp hoàn hảo giữa các chuyên gia có tư duy chất lượng được trao quyền, những người đạt được kết quả thông qua làm việc nhóm và đổi mới.

 

Review Perfetto

2.0
1 review

04/12/2024
Nhân viên Content Marketing tại Hồ Chí Minh

TÂM SỰ CỦA NHẬN VIÊN QUÈN NHIỀU NĂM TRƯỚC

Những nghề phổ biến tại Perfetto

Bạn làm việc tại Perfetto? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Perfetto

Perfetto

Click để đánh giá