Việc làm Thương Mại Quốc Tế Hải Anh

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Phát Triển Thương Mại Quốc Tế Hải Anh
Admin-Hr Officer
Thương Mại Quốc Tế Hải Anh
7 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 10/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 11/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Styl Solutions, 25-27 Đường B4, An Lợi Đông, Thủ Đức, Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Your responsibilities will include, but are not limited to:

A. Office Admin (70%)

  • Communication: managing phone calls, emails, posts, visitor logs, inquiries, and welcoming visitors.

  • Office Management: oversee office supplies by planning, ordering, managing purchases, and distributing. Maintain stock levels of stationery, equipment, and essential materials. Manage office assets, door access, parking, air conditioning, fire alarm, and telecommunications systems.

  • Catering: order daily lunch, dinner, and refreshments for staff.

  • Maintain the cleanliness and hygiene of the office environment to create a pleasant workspace for employees, collaborate with the greenery care team to maintain and enhance green spaces within the office.

  • Process extra-health care claims, by liaising with vendors, submitting claim requests, and addressing employee inquiries.

  • Financial support: handle invoice collection, update the Admin budget, and manage expense reports.

  • Event Coordination: assist in the planning and execution of company events, meetings, training sessions, and workshops. Booking flight & hotel for employees’ business trips

B. Human Resources (30%)

  • Human Resources support: support recruitment and internal communication. Assist in drafting, printing, and photocopying documents as needed.

C. Miscellaneous Tasks: perform various ad hoc tasks as assigned by the Human Resources Manager.

Yêu cầu công việc

Qualifications:

Here at STYL Solutions, we encourage our employees to take initiative, propose ideas, and provide them with the opportunity to dive into multiple projects. We are looking for candidates who possess the following:

  • Holds a degree from a university or college.

  • Proficient in reading and writing English.

  • Experienced in administrative/HR roles.

  • Detail-oriented, honest, and responsible.

  • Skilled in multitasking with excellent time management abilities to meet deadlines.

  • Demonstrated ability to work independently, self-motivated, proactive in learning new skills, and efficient in handling assigned tasks.

  • Available to start working immediately.

Benefits:

STYL Solutions will give you the favorable conditions you need to tackle difficult problems and learn cutting-edge technologies:

  • An international working environment with friendly and passionate colleagues

  • Onsite opportunity to Japan, and Singapore for training and supporting customer

  • Meaningful work with experienced & strong technical veterans

  • Flat structure, simple processes & transparency

In addition to providing you with professional growth, STYL Solutions is also committed to taking care of our employees, personally. As a full-time employee, you are automatically enrolled in our benefits program, which includes:

  • Attractive compensation, regular assessments, and salary reviews;

  • Petro allowance;

  • 19 paid days off per year;

  • 100% salary & full social insurance during the probation period;

  • Premium health care insurance (PTI);

  • Free lunch, dinner, coffee, and tea;

  • Special celebration on 8/3, 1/6, Xmas, Tet holiday...;

  • Outing/team-building activities (trip, sport, dinner...).

Salary: Negotiation

Employment Type: Full-time

Important Note:
By submitting an application, or sending your CV to us:
a) you acknowledge that you have read, understood, and agreed to STYL's Candidate Privacy Notice (It can be easily found on our website), and consent to the collection, use, and/or disclosure of your personal data by us for the purposes set out in the Notice; and
(b) in the event that we have received your job application or personal data from any third party pursuant to the purposes set out in the Notice, you warrant that such third party has been duly authorized by you to disclose your personal data to us for the purposes set out in the the Notice.

Quyền lợi được hưởng

- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Phát Triển Thương Mại Quốc Tế Hải Anh
Thương Mại Quốc Tế Hải Anh Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
307 Cầu Giấy - Quận Cầu Giấy - Hà Nội

Trong những năm qua, hàng ngàn đơn vị lớn, nhỏ trong cả nước đã rất hài lòng với những sản phẩm dịch vụ của chúng tôi, đó là niềm vui lớn nhất của Đồng Phục Hải Anh. Chúng tôi cam kết : ngoài những sản phẩm chất lượng với giá cả phù hợp, quý khách hàng sẽ còn hài lòng hơn với những tiện ích, quà tặng và chế độ chăm sóc tuyệt vời mà chỉ ở Đồng Phục Hải Anh mới có! Với phương châm phục vụ : “Nụ cười khách hàng – hạnh phúc chúng tôi “ chắc chắn các bạn sẽ hài lòng với các sản phẩm mà Đồng Phục Hải Anh mang lại.

1. SỨ MỆNH

+ Luôn nỗ lục phấn đấu để mỗi sản phẩm của Đồng Phục Hải Anh đều là niềm kiêu hãnh của khách hàng.

+ Phát triển bền vũng với lợi ích cao nhất cho khách hàng và Đồng Phục Hải Anh.

2. GIÁ TRỊ

+ Nhân lực là tài sản của Đồng Phục Hải Anh. Đoàn kết công hiến là giá trị nhân bản của chúng tôi.

+ Sản phẩm của Đồng Phục Hải Anh là kết quả của sự sáng tạo, sự nỗ lục, cống hiến của Đồng Phục Hải Anh.

+ Lợi nhuận là thước đo sự hoàn hảo đối với sản phẩm là sự đánh giá của khách hàng cho những nỗ lục của chúng tôi.

3. TIÊU CHÍ

+ Chất lượng là sự sống còn: Không ngùng phấn đấu để vươn tới sự hoàn thiện đáp ứng kì vọng của khách hàng về sản phẩm mang thương hiệu Đồng Phục Hải Anh.

+ Đoàn kết tạo sức mạnh: Chúng tôi làm việc với lòng tin cậy và sự tôn trọng lẫn nhau, coi trọng sự da dạng của tùng cá nhân và bản sắc từng địa phương.

+ Hợp tác cùng tồn tại: Chúng tôi quan niệm cần phải duy trì mối quan hệ các bên cùng có lợi, cùng phát triển đối với các bạn hàng cung cấp, các doanh nghiệp khác. Có mối quan hệ thân thiện nhất để dành được sủ ủng hộ của các cơ quan ban ngành.

+ Liên khiết, trung thục và cầu tiến: Là cách ứng xử có văn hóa có trách nhiệm đối với bản thân mỗi cá nhân và công ty, là then chốt để cùng tồn tại và phát triển.

Những nghề phổ biến tại Thương Mại Quốc Tế Hải Anh

Bạn làm việc tại Thương Mại Quốc Tế Hải Anh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thương Mại Quốc Tế Hải Anh

Thương Mại Quốc Tế Hải Anh

Click để đánh giá