![Công Ty TNHH Phát Triển Thương Mại Quốc Tế Hải Anh Công Ty TNHH Phát Triển Thương Mại Quốc Tế Hải Anh](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/518/4ztpidgsisnboxdkj92h9j8kwi5lju3jmg2sw2cz-1705335528.png)
Chi tiết công việc
- Coordinate campaign brainstorming and planning from the big picture stage through execution and final analysis and reporting;
- Create a search and keyword strategy report in Vietnamese using Google tools;
- Should be able to sift through available research on consumer digital media behavior and come up with insights and recommendations that will inform the strategic team.
- Responsible for online media planning activities: plans and costings, KPI setting, account queries and liaises with agency partners and suppliers – hands on negotiation and communication with suppliers is included;
- Responsible for managing all media planning and reporting digital activities for clients.
- Train and familiarize agency teams with digital media;
- Maintain good relationships with digital media partners;
- Update the agency with any new developments in the digital media space.
- Oversee and monitor all digital media activities done by agency partners and suppliers including booking and loading media following the approved digital media plan, providing instruction and supervision as needed to meet required KPIs with optimized spending.
- Overseeing and directly preparing tracking and reporting for digital campaigns with and sending out to relevant parties;
- Final review of all digital tracking and reporting reports prior to sending out to relevant parties;
- Understanding and prior experience in use of tracking platforms from reading, set-up and management.
- Responsible for campaign performance review presentations using Microsoft PowerPoint for client meetings;
- Analyze agency partners and publishers for performance and pricing, analyze Vietnam Publishers and recommend new Publishers to engage with, coordinate Publisher engagement.
- Having 4-5 years of experience in a multi-national digital media agency as same position (digital media planner/digital media leader/media manager);
- Demonstrable experience in SEO/SEM;
- Experience with Google Ads, Facebook Ad and all the Digital media platforms;
- Working directly with FB, Google and other publishers;
- Experience with managing cross-functional teams is an advantage;
- Building a digital media team is a plus;
- Presentation skills;
- Responsibility, flexibility, leadership.
![Công Ty TNHH Phát Triển Thương Mại Quốc Tế Hải Anh Công Ty TNHH Phát Triển Thương Mại Quốc Tế Hải Anh](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/518/4ztpidgsisnboxdkj92h9j8kwi5lju3jmg2sw2cz-1705335528.png)
Trong những năm qua, hàng ngàn đơn vị lớn, nhỏ trong cả nước đã rất hài lòng với những sản phẩm dịch vụ của chúng tôi, đó là niềm vui lớn nhất của Đồng Phục Hải Anh. Chúng tôi cam kết : ngoài những sản phẩm chất lượng với giá cả phù hợp, quý khách hàng sẽ còn hài lòng hơn với những tiện ích, quà tặng và chế độ chăm sóc tuyệt vời mà chỉ ở Đồng Phục Hải Anh mới có! Với phương châm phục vụ : “Nụ cười khách hàng – hạnh phúc chúng tôi “ chắc chắn các bạn sẽ hài lòng với các sản phẩm mà Đồng Phục Hải Anh mang lại.
1. SỨ MỆNH
+ Luôn nỗ lục phấn đấu để mỗi sản phẩm của Đồng Phục Hải Anh đều là niềm kiêu hãnh của khách hàng.
+ Phát triển bền vũng với lợi ích cao nhất cho khách hàng và Đồng Phục Hải Anh.
2. GIÁ TRỊ
+ Nhân lực là tài sản của Đồng Phục Hải Anh. Đoàn kết công hiến là giá trị nhân bản của chúng tôi.
+ Sản phẩm của Đồng Phục Hải Anh là kết quả của sự sáng tạo, sự nỗ lục, cống hiến của Đồng Phục Hải Anh.
+ Lợi nhuận là thước đo sự hoàn hảo đối với sản phẩm là sự đánh giá của khách hàng cho những nỗ lục của chúng tôi.
3. TIÊU CHÍ
+ Chất lượng là sự sống còn: Không ngùng phấn đấu để vươn tới sự hoàn thiện đáp ứng kì vọng của khách hàng về sản phẩm mang thương hiệu Đồng Phục Hải Anh.
+ Đoàn kết tạo sức mạnh: Chúng tôi làm việc với lòng tin cậy và sự tôn trọng lẫn nhau, coi trọng sự da dạng của tùng cá nhân và bản sắc từng địa phương.
+ Hợp tác cùng tồn tại: Chúng tôi quan niệm cần phải duy trì mối quan hệ các bên cùng có lợi, cùng phát triển đối với các bạn hàng cung cấp, các doanh nghiệp khác. Có mối quan hệ thân thiện nhất để dành được sủ ủng hộ của các cơ quan ban ngành.
+ Liên khiết, trung thục và cầu tiến: Là cách ứng xử có văn hóa có trách nhiệm đối với bản thân mỗi cá nhân và công ty, là then chốt để cùng tồn tại và phát triển.
Những nghề phổ biến tại Thương Mại Quốc Tế Hải Anh
Bạn làm việc tại Thương Mại Quốc Tế Hải Anh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo Thương Mại Quốc Tế Hải Anh](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/518/4ztpidgsisnboxdkj92h9j8kwi5lju3jmg2sw2cz-1705335528.png)