- Professionally handle dispute cases related to the compensation process
- Identify problems, causes to provide solutions and remedies before closing a claim/complaint.
- Get new initiatives to improve processes, daily task
- Take high responsibility in serving customers by Customer Service
- Maintain a balance between company policy and customer benefit in decision making
- Available to work on weekends
- Handle situations promptly and effectively according to processes, instruction from Line managers and the company.
- Ensure to meet the requirements on the evaluation criteria of work quality for each criterion (issued and updated from time to time).
- Communicate effectively with team members and customers
- Ready for change; depending on the nature of work and business situation, ready to receive new assignments and tasks from the Line Manager
- Able to work individually and as a team
- Good logical mind-set, task oriented
- Analytical with effective negotiation and problem-solving skills
- Good English skills can help when coordinating with internal stakeholders from across the region
Công ty TNHH P.N.R được thành lập vào ngày 11/09/2003. Tọa lạc tại địa chỉ: 16/5 Đinh Tiên Hoàng, Phường Đa Kao, Quận 1, TP. Hồ Chí Minh.
Với bề dày kinh nghiệm hơn 20 năm trong lĩnh vực cung cấp vé máy bay giá tốt và các dịch vụ tiện ích trong và ngoài sân bay. Chúng tôi tự hào là Đại Lý BSP hàng đầu Việt Nam được chỉ định của hơn 150 Hãng Hàng không Nội địa và Quốc tế.
P.N.R luôn đặt trên vai sứ mệnh: Nâng tầm chất lượng và mang lại trải nghiệm tốt nhất đến Quý Khách hàng theo tiêu chí:
“Best travel companion – We care services for you”
Đến với P.N.R, Quý Khách hàng sẽ không phải phân vân trước nhiều sự lựa chọn về các Hãng bay, bởi chúng tôi luôn sẵn sàng hỗ trợ mọi lúc mọi nơi. Khách hàng sẽ được tư vấn trực tiếp và đưa ra gợi ý phù hợp theo nhu cầu.