Việc làm P.n.r

Cập nhật 04/10/2024 22:17
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH P.n.r
Customer Service Manager
P.n.r
6 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 30/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

🏤 HQ Tower - 09 Tran Nao, An Khanh Ward, Thu Duc City, HCMC.

⏰ Monday to Friday - 09:00 AM to 06:00 PM


👉🏼 Responsibilities and Duties:

- Enhance customer service to drive engagement and organic growth;

- Manage daily customer interactions, addressing inquiries and guiding them to appropriate services;

- Oversee customer service teams, ensuring performance standards and service quality;

- Train, mentor, and manage team members to foster professional growth;

- Set and track customer satisfaction targets, collaborating to meet or exceed them;

- Develop and implement service procedures, policies, and standards for consistency and quality;

- Enforce policies to streamline operations and ensure effective and professional complaint handling;

- Design and execute customer loyalty programs to boost retention and revenue;

- Monitor team performance via key metrics (response time, resolution rate, customer satisfaction) and provide feedback;

- Analyze performance data and prepare reports for evaluation;

- Stay updated on industry trends and technology, implementing improvements;

- Lead initiatives to improve service workflows and enhance the customer experience;

- Perform other tasks as assigned by the Board of Directors.


✔️Qualifications and Skills:

- At least 5 years of experience in customer service, with 3+ years in a management role (preferably in a call center);

- Fluency in English (4 skills);

- Proficient with customer service software, tools, and multi-channel service;

- Bachelor’s Degree in Business Administration, Communication, or related field;

- Strong experience handling complaints and leading teams in fast-paced environments, high-performing teams;

- Experience in analyzing data to drive service improvements and customer experience programs;

- Awareness of the latest industry trends and technologies;

- Advanced troubleshooting, multitasking, and client-facing communication skills.



👏🏼 Benefits:

● Competitive salary in line with experience and capability;

● Package Salary: 13 months of salary;

● Performance reviews twice a year;

● Premium health care Package for all employee;

● Social, health & unemployment insurance ;

● Annual leave days: 12 days/year;

● Work from home: 3 days/ month;

● Company trip, team building;

● Advantage benefit: Receive 10 hours/month of in-house cleaning services through Btaskee, help you to prioritize relaxation and self-care.

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 16/5-16/5A Đinh Tiên Hoàng, Phường Đa Kao, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Công ty TNHH P.N.R được thành lập vào ngày 11/09/2003. Tọa lạc tại địa chỉ: 16/5 Đinh Tiên Hoàng, Phường Đa Kao, Quận 1, TP. Hồ Chí Minh.

Với bề dày kinh nghiệm hơn 20 năm trong lĩnh vực cung cấp vé máy bay giá tốt và các dịch vụ tiện ích trong và ngoài sân bay. Chúng tôi tự hào là Đại Lý BSP hàng đầu Việt Nam được chỉ định của hơn 150 Hãng Hàng không Nội địa và Quốc tế.

P.N.R luôn đặt trên vai sứ mệnh: Nâng tầm chất lượng và mang lại trải nghiệm tốt nhất đến Quý Khách hàng theo tiêu chí:

“Best travel companion – We care services for you”

Đến với P.N.R, Quý Khách hàng sẽ không phải phân vân trước nhiều sự lựa chọn về các Hãng bay, bởi chúng tôi luôn sẵn sàng hỗ trợ mọi lúc mọi nơi. Khách hàng sẽ được tư vấn trực tiếp và đưa ra gợi ý phù hợp theo nhu cầu.

Những nghề phổ biến tại P.n.r

Bạn làm việc tại P.n.r? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo P.n.r

P.n.r

Click để đánh giá