The Customer Experience Executive (CEX) is responsible for building and maintaining strong relationships with customers, ensuring they achieve maximum value from the company’s products and services. Success in this role is demonstrated through high customer satisfaction and contract renewal rates, as well as key metrics like NPS and revenue growth from existing customers. Acting as a bridge between customers and internal teams (Marketing, Sales, Technical), the CSE contributes to enhancing the customer experience and driving company growth.
Responsibilities
- Manage and operate CX mapping:
+ Customer Experience Mapping Development: Build a CX Mapping and establish service standards to enhance customer experience across touchpoints;
+ CX Mapping Operations: Train the CX mapping mindset for the key stakeholders, and assess the effectiveness of CX mapping;
+ Solution Provision and Experience Enhancement: Identify and implement targeted solutions to continually elevate customer experience quality.
- Handle customer issues;
- Provide customer insight and up-sales consulting to stakeholders.
Benefits
- Basic Salary: 15.000.000 - 25.000.000 VND/month.
- 13th-month salary, bonus on 30/04-01/05, 02/09, project…
- Team-building activity, Holiday trips, Regular bonding, Tea breaks.
- Competency assessment every 6 months, with a clear career advancement path.
- An innovative and diverse working environment, with respect and support from colleagues and management.
Qualifications
- Graduated from FTU, NEU, or related universities;
- Having 3+ years of experience in relevant roles, with expertise in building and managing CX Mapping;
- Proficient English: 6.0 IELTS or equivalent;
- Strong customer service knowledge;
- Strong Communication, Training, Analytical, and Problem-solving skills;
- Ability to work independently;
- Experience working at a tech company with international clients and with a SaaS model is a plus.
How to apply
- Candidates interested in this vacancy please send an updated resume to the email address: [email protected].
Công ty TNHH P.N.R được thành lập vào ngày 11/09/2003. Tọa lạc tại địa chỉ: 16/5 Đinh Tiên Hoàng, Phường Đa Kao, Quận 1, TP. Hồ Chí Minh.
Với bề dày kinh nghiệm hơn 20 năm trong lĩnh vực cung cấp vé máy bay giá tốt và các dịch vụ tiện ích trong và ngoài sân bay. Chúng tôi tự hào là Đại Lý BSP hàng đầu Việt Nam được chỉ định của hơn 150 Hãng Hàng không Nội địa và Quốc tế.
P.N.R luôn đặt trên vai sứ mệnh: Nâng tầm chất lượng và mang lại trải nghiệm tốt nhất đến Quý Khách hàng theo tiêu chí:
“Best travel companion – We care services for you”
Đến với P.N.R, Quý Khách hàng sẽ không phải phân vân trước nhiều sự lựa chọn về các Hãng bay, bởi chúng tôi luôn sẵn sàng hỗ trợ mọi lúc mọi nơi. Khách hàng sẽ được tư vấn trực tiếp và đưa ra gợi ý phù hợp theo nhu cầu.