Mô tả công việc
• Get to know the guest personally and recognize their preferences in food and beverage and how they like their things kept in the room
• Anticipates the guests needs and acts accordingly
• Oversees the service of in room food and beverage and it’s speedy clearance
• Provides guest assistance in every possible way
• Has thorough knowledge of hotel facilities including the timings, charges, cuisine served in different outlets and offer assistance to place orders
• Has good knowledge of the city to be able to offer suggestions if required
• Checks for lost and found items immediately on check out and return the same to the guest before he checks out • Has the ability to coordinate with the guest in order to meet his needs efficiently
• Coordinates with other departments to ensure guest’s satisfaction
• Maintains a guest service sheet which is a record of guest requests and handled by him or passed on to any other person / department
• Reports any health or safety hazards to the Executive Housekeeper
• Ensures that all duties are carried out in line with the Hotel Policy with high standards of personal appearance, personal hygiene correct uniforms and name badges as outlined in the staff handbook
• Complete other responsibilities as assigned
Quyền lợi được hưởng
• Full salary, service charge and local social insurance contribution in probation period
• Opportunity to work with a great team of people and career growth in the world’s largest luxury hotel brand
• Opportunity to join international training & development programs and cross training programs
• Delicious and nutritious meal at Hotel’s Social Café
• Sleeping Lounge for Employee
• Laundered uniform provided by Hotel
• Pre-employment health check and annual health check
• Birthday gift and Allowances on other special events
• Recognition program with valuable gifts
• Summer vacation and many team building activities
• Rooms and F&B services discounts worldwide at all IHG Hotels and Resorts
• Unlimited Food & Beverage discount at Hotel
• Free parking
• Other benefits according to Hotel’s policy
Yêu cầu công việc
Required Skills –
• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees, and third parties that reflects highly on the hotel, the brand, and the Company.
• Able to speak, read and write English
• Korean speaking is an advantage
• Proficient in the use of Front Office System
Qualifications –
• High School or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent Experience –
• 1-year experience in front office/guest services operations, or an equivalent combination of education and experience.
Yêu cầu hồ sơ
To apply, please send your CV or Application form:
Download Application Form here: bit.ly/ICLM72_ApplicationForm
Telephone: (For Recruitment only): 024 3275 3464
Công ty TNHH Sân Golf Palm Sông Bé nằm trên 1 vị trí rất thuận lợi dọc theo Đại lộ Bình Dương, chỉ cách trung tâm TP. Hồ Chí Minh và sân bay Tân Sơn Nhất khoảng 40 phút bằng ô tô. Hoạt động từ năm 1994, Sân Golf Sông Bé là sân golf đầu tiên đạt tiêu chuẩn cho giải Vô địch quốc tế tại Việt Nam, đồng thời cũng nổi tiếng là sân golf tạo nhiều cảm giác thú vị và thử thách nhất. Sân golf gồm 27 lỗ được đánh giá là phù hợp với các tiêu chuẩn của Hiệp Hội Golf Hoa Kỳ/Singapore. Ba sân golf 09 lỗ với những mức độ khó khăn khác nhau là một thử thách cho khách chơi golf ở mọi trình độ.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Trong khung cảnh thiên nhiên trữ tình, được bao phủ bởi những rặng dừa, cọ và vườn trái cây, với đội ngũ caddy nữ được huấn luyện thuần thục, Sân Golf Sông Bé chắc chắn sẽ là nơi mang đến cho khách chơi golf những cảm giác thoải mái tuyệt vời.