Mô tả công việc
- Identify potential clients and approach them for selling SGS services
- Maintain good relationship with existing clients to improve sales revenue
- Create plans to visit clients or to contact them by phones/ emails and implement these plans
- To prepare/ suggest selling prices, discount levels for Sale Manager/supervisor's approval
- Collect market information (both about industries and competitors) in order to suggest proper selling schemes for Sale Manager/supervisor's approval
- Monthly review clients revenues, monitor their performance and have proper actions to improve their performance
- Prepare weekly/ monthly business reports which includes sales achievement, project approach, market information, competitor's activities to Sale Manager/supervisor
- Coordinate with Customer Service Team and related Section Manager to handle clients' complaints/ claims or collect outstanding debts
Yêu cầu công việc
- At least 1 year experience in sales of related products or services
- English level B equivalent
- Good communication skill
Quyền lợi được hưởng
Công ty TNHH SITC Việt Nam được thành lập năm 2009. Phạm vi kinh doanh của chúng tôi bao gồm đại lý giao nhận và vận chuyển hàng hóa. Với mục đích cung cấp dịch vụ hậu cần chất lượng cao cho khách hàng tại thị trường nội Á, chúng tôi cung cấp dịch vụ đặc biệt theo nhu cầu đa dạng của khách hàng.
Dưới sự làm việc chăm chỉ liên tục của đội ngũ nhân viên của chúng tôi, SITC Việt Nam đã dần trở thành lựa chọn hàng đầu của khách hàng tại Việt Nam.
Trong những năm qua, "TẬP TRUNG, CHẤT LƯỢNG, ĐỘC ĐÁO và ĐỔI MỚI" là khẩu hiệu dịch vụ của chúng tôi. Định hướng theo nhu cầu của khách hàng, chúng tôi luôn cung cấp dịch vụ chất lượng tốt nhất và nhận được nhiều lời khen ngợi từ dịch vụ đáng tin cậy của mình.
"Không có tốt nhất, chỉ có tốt hơn", SITC Việt Nam sẽ tiếp tục theo đuổi dịch vụ hiệu quả và chất lượng cao cho khách hàng!