Mô tả công việc
- Process the payment on E-banking (H2H) based on payment procedure.
- Maintain files and documentation making sure the qualification and accurate in accordance with company policy and accounting principles. (Copies of vouchers, invoices or correspondence necessary for files)
- Record the entries after completing payment into ERP (SAP systems).
- Reconcile Bank statement (monthly).
- Follow-up outstanding payables.
- Prepare monthly (Input) VAT report.
- Assist in working with internal auditor, external auditor and tax authority.
- Other duties assigned by Finance & Accounting Manager.
Yêu cầu công việc
- Hard working, proactive, able to work under high pressure.
- Strong communication skills, good at written and verbal both in Vietnamese and English.
- Effective interpersonal skills with ability to resolve conflicts, provide support and motivation.
- Ability to work independently and in a team.
- SAP accounting software (FI/MM) is preferred.
- Proficiency in Excel, advanced skills preferred.
- IFRS knowledge is preferred.
Quyền lợi được hưởng
13th salary, quarterly bonus, year-end bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Personal health insurance
Công ty TNHH SITC Việt Nam được thành lập năm 2009. Phạm vi kinh doanh của chúng tôi bao gồm đại lý giao nhận và vận chuyển hàng hóa. Với mục đích cung cấp dịch vụ hậu cần chất lượng cao cho khách hàng tại thị trường nội Á, chúng tôi cung cấp dịch vụ đặc biệt theo nhu cầu đa dạng của khách hàng.
Dưới sự làm việc chăm chỉ liên tục của đội ngũ nhân viên của chúng tôi, SITC Việt Nam đã dần trở thành lựa chọn hàng đầu của khách hàng tại Việt Nam.
Trong những năm qua, "TẬP TRUNG, CHẤT LƯỢNG, ĐỘC ĐÁO và ĐỔI MỚI" là khẩu hiệu dịch vụ của chúng tôi. Định hướng theo nhu cầu của khách hàng, chúng tôi luôn cung cấp dịch vụ chất lượng tốt nhất và nhận được nhiều lời khen ngợi từ dịch vụ đáng tin cậy của mình.
"Không có tốt nhất, chỉ có tốt hơn", SITC Việt Nam sẽ tiếp tục theo đuổi dịch vụ hiệu quả và chất lượng cao cho khách hàng!