Mô tả công việc
- Monitor bank account balances daily, update customer invoice payment to know which customers are overdue for payment.
- Preparation for the order of payment approved expenditures. Check documents and make money
transfer orders when payment is due. Reconcile AP month end reports. Reconcile bank statement. - Declare purchased VAT invoices, compare data with accountant to declare tax - Submit tax report to BR-VT Tax Department.
- Update turnover daily, compared e-invoices with the reported revenues in the amount, if there is any difference in how to conduct verification clarified.
- Map the payments and collections by customers with invoices for account receivables.
- Report to BR-VT Statistics Department.
- Update the professional accounting and tax.
- Update and disseminate policies, new information on credit card to the treasury.
- Store, organize scientific papers, documents of management responsibilities.
- Perform other duties as assigned by superiors.
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree in accounting is required.
- At least 1 year of related work experience
- Must be able to speak and write English.
- Ability to operate computer, Microsoft Office especially Excel. Experience of Oracle/ERP system is a
plus. Ability to learn multiple computer programs. - Be able to work independently and under pressure, get along with co-workers to work as a team.
Quyền lợi được hưởng
- 13th-month salary provided.
- Year-end bonus of up to 4 months.
- Full salary-based social insurance (SI).
- 100% salary during the probation period.
- Shuttle bus service available from Ho Chi Minh City and Vung Tau.
Công ty TNHH SITC Việt Nam được thành lập năm 2009. Phạm vi kinh doanh của chúng tôi bao gồm đại lý giao nhận và vận chuyển hàng hóa. Với mục đích cung cấp dịch vụ hậu cần chất lượng cao cho khách hàng tại thị trường nội Á, chúng tôi cung cấp dịch vụ đặc biệt theo nhu cầu đa dạng của khách hàng.
Dưới sự làm việc chăm chỉ liên tục của đội ngũ nhân viên của chúng tôi, SITC Việt Nam đã dần trở thành lựa chọn hàng đầu của khách hàng tại Việt Nam.
Trong những năm qua, "TẬP TRUNG, CHẤT LƯỢNG, ĐỘC ĐÁO và ĐỔI MỚI" là khẩu hiệu dịch vụ của chúng tôi. Định hướng theo nhu cầu của khách hàng, chúng tôi luôn cung cấp dịch vụ chất lượng tốt nhất và nhận được nhiều lời khen ngợi từ dịch vụ đáng tin cậy của mình.
"Không có tốt nhất, chỉ có tốt hơn", SITC Việt Nam sẽ tiếp tục theo đuổi dịch vụ hiệu quả và chất lượng cao cho khách hàng!